KONEČNĚ se mi povedlo sehnat motor a zapalování. Má radost je bezmezná...
Sice není 100% kompletní (nemá kompletní spojku) a byla to docela raketa, ale co je doma, to se počítá. Motor mi cestoval domů až z Maďarska. V Maďarsku se vůbec nakupují díly nejlépe. Jednak tam není tak draho, jako v Rakousku a Německu a jednak taky proto, že tam probíhala licenční výroba těchto stojů pod označením Méray-Puch 200.
Můj motor je ale kupodivu stále ještě originální výrobek Steyr-Daimler-Puch AG. A dokonce číslo motoru odpovídá i roku výroby podvozku
Také jsem koupil neoriginální tachometr VDO (pokud neseženu originál, tak ho tam dám) a klakson Bosch. Ještě sehnat tu přední vidlici a ty nejhlavnější celky už budou konečně doma :D
Motor - dvoupístový dvoudobý jednoválec s osou otáčení podélně. Spojka jednokotoučová suchá. převodovka třírychlostní s ručním řazením. Dynamové zapalování Bosch (eventuálně Siemens) s dvojitou regulací proudu.
-
Jednoválcový dvoupíst s letmo uloženou klikou, rozvidlenou o
-
-
Už je tam :-)
-
klakson Bosch
-
Tacho VDO, pokud neseženu originál