Výměna baterie a oleje včetně filtru proběhla bez problémů, pak už to bylo jen horší. Ke svíčkám přístup jak k pokladu, takže indukční cívka pryč, hadice od chladiče pryč. Na výměnu svíček mi postačil 16 prodloužený ořech na golu a výměna kromě vytažení svíček z hlavy bez problémů. Výměna chladící kapaliny byla celkem oříšek. Vytekla z toho tekutina nepřipomínající tu chladící Po odpojení a snaze se vylít i expanzní nádobku problém. Neteče z toho nic a přitom je to plné. Bylo to ucpané přímo na výstupu, ale na vyčištění se musí vyndat z motorky a to bez demontáže zadního centrálu nelze. Takže motorka pověsit za rám do vzduchu a rozebírat. Všechno se zdárně povedlo a přišla první letošní vyjížďka a ten pocit byl k nezaplacení ten rachot z laďáků je něco parádního, každý se za mnou otáčel
-
vymontované tlumiče
-
kompletní rozborka
-
výměna svíček a chladící kapaliny
-
-
-
svíčka přímo pod hadicí chladící kapaliny, tak šup pryč
-
indukční cívka vadí na vyndání třetí svíčky
-
odlehčit zadek a centrál ven
-
umím to ještě? :-D
-
první vyjížďka a radost z laďáků