Jak bylo uvedeno v minulém zápisu,občmárnul jsem tvar sacího kanálu na přírubu a nahrubo frézkou vybagroval na požadovaný přibližný tvar.Na finální zahlazení je třeba jemnějšího mechanizmu.
Rozborka karburátoru neodhalila žádné další pohlcovače výkonu.Hlavní trysky mají rozměry německé otevřené verze tak předpokládám že škrcení probíhalo jen pomocí přírub.Na trhu byla také Švýcarská verze a ta používala menší trysky.Asi aby jim výfukové prdíky nepokazily úrodu bylinek.Já na bylinky kašlu a namontuju oproti standardu trysky větší,jelikož budu měnit svody a originál výfuky za otevřené.Filtry budou samozřejmě košíky,ale budou vyměněny za větší.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Podařilo se sehnat celkem slušný motor s vačkami 33kw.jelikož má slušné tlaky a nebude až tak zhuntovaný tak se vrátil filtrbox s originálním filtrem. Po naladění správných trysek a výměně dlouho odkládaných membrán na š
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 05.03.2021 |
Uskutečněno:
| 05.03.2021 |
Komentářů:
| 1x |
-
18.10.2015
První navrčení.Kompletně vyrobenej svazek elektroinstalce,od oka natriskované karburátory a nové kompletní výfukové potrubí.Chvilku protestovala,ale nakonec si dala říct a skoro po dvou letech opět vrčí.Zvuke
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.10.2015 |
Uskutečněno:
| 18.10.2015 |
-
Po koupi XSka jsem byl celkem spokojen s výkonem motoru a jeho projev na silnici se mi zdál dostačující.Náhodou jsem našel někde diskusi kde se odškrcení řešilo a někdo psal o výměně vaček což pro mne byl zákrok nesmysln
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 09.11.2014 |
Uskutečněno:
| 09.11.2014 |