Po koupi XSka jsem byl celkem spokojen s výkonem motoru a jeho projev na silnici se mi zdál dostačující.Náhodou jsem našel někde diskusi kde se odškrcení řešilo a někdo psal o výměně vaček což pro mne byl zákrok nesmyslný.
Během opravy převodovky jsem si všiml jedné věci:Na přírubách mezi karburátory a motorem je nápis 20kw.Po demontáži byl celý zázrak odhalen viz foto.Pro ty kteří to hned nepochopily to popíšu asi takto.
Pokud vstup do motoru-sání je průměru 32mm a příruba má průměr pouhých 19mm je zde něco špatně.Popis léčby je následující.Přenést tvar sání na přírubu a vše překážející pomocí frézy či jiného nástroje odstranit.Spoje pečlivě slícovat aby se nevytvořili nějaké schody či překážky při nasávání směsi.
Jestli je to jediná součástka kterou kluci japonští vymyslely netuším.Každopádně škrtící sady na 25kw pracují na stejném principu.
V příštím díle se podíváme ještě do karburátoru na velikost trysek a zkontrolujeme šoupata zdali na nich nebyl proveden škrticí zásah
Nevím kolik koní tyto zásahy přinesou,ale možnost si k tomu přispět vlastní prací tomu se nikdy přepnutí čudlíku z urban na race nemůže vyrovnat.Nikdy!!!
.
Vlastník | uš | |
---|---|---|
Vloženo | 7.9.2014 | |
Aktualizováno | 18.9.2019 | |
Zobrazeno | 3 726x |