V prosinci 2013 jsem svěřil svůj stroj do rukou JS Moto servis. Zde je seznam servisních úkonů:
- seřízení ventilů (jeden z ventilů byl téměř bez vůle)
- vyčistění karburátoru, kontrola pumpy a palivové cesty, nový filtr
- kontrola variátoru, výměna válečků, vyměna všech ložisek variátoru
- oprava zavěšení motoru, vyměněny ložiska a vyvaření tohoto uložení, které mělo vůli a při rozjíždění zaplavalo zadní kolo.
- kontrola a vyčistění brzdových třmenů, výměna brzdové kapaliny
- očistění a nátěr svodu k výfuku
- výměna motorového oleje a filtru
- výměna oleje ve variátoru
- výměna chladící kapaliny
- nový vzduchový filtr
V době opravy jsem si nechal přešít sedlo a kryt variátoru dostal nový nástřik.
Bude ještě jedna návštěva, kde bude vyměněna svíčka za tu správnou dle specifikace, bude vyměněna nová fajfka na svíčku,stará ma vůli a bude vyměněna hadice sání vzduchu karburátoru, kterou nějaký idiot ve Francii opižlal nožem, její profil má totiž vliv na správném dávkování vzduchu do karburátoru.
Přikládám nějaké fotografie z návštěvy servisu, kdy se na moto pracovalo. I fotografie po dovozu stroje domů. Další fotografie mi budou dodány po kompletním vyučtování se servisem.
-
návštěva servisu
-
návštěva servisu
-
návštěva servisu
-
koněčně doma
-
koněčně doma
-
koněčně doma
-
koněčně doma
-
koněčně doma
Máš to pěkné.
ty jo už ho vidím pádit po dálnici
kdy to vyzkoušíme pořádně , že by ve čtvrtek 27.2. směr Hanka
Jako novej , to se teď budou roštěnky chytat