PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník fistron
Vloženo 2.4.2013
Aktualizováno 3.3.2015
Zobrazeno 1 117x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5


Vloženo: 02.02.2014, Uskutečněno: 28.01.2014, Stav tachometru: 49500 km, Zhlédnuto: 10x


než jsem nasadil svody které jsem včera čistil, tak jsem stříbrnným sprejem nastříkal a následně nalakoval závažíčk řidítek včetně šroubů, a eště malé trojůhelníčky co sou plastové u stupaček... měl sem je nevím proč červené. viz fotky.
+jsem sundal krbonovou folii z plastových bočních kritů.
a ted k problému... především fotky řeknou vše.

naštěstí nasazená matka, následně CO čkem připálená... a pak to dolů sundat šlo... dal sem tam pořádný šrouby a už je klid:) ale už to sundávat nebudu ! :D

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
fistron (0) napsal 04.05.2014 v 21:51

nevydrží to moc dlouho... zbarví se to.. ale stejně to bude hezčí než předtím :)

rulzmaker (9) napsal 04.05.2014 v 20:47

jj, ok, nechal jsem to tak, z běžného úhlu jsou krásné doufám, že to tak vydrží aspoň měsíc

fistron (0) napsal 04.05.2014 v 19:15

v tomto případě (nejblíž u kola) to mám taky tak... je to od kamínků co lítaj z kola... z boku to vypadá dost dobře... ale při detailu to není nic moc... mno ano dá se to jemným šmirglem... jenže hrozná práce, a řekl bych nanic, když to za chvíli bude zas od kamínků... a pokud máš místama černé fleky.. chce to občas trochu vystřídat s ředidlem.. a druhý den třeba zas ten přípravek.. nanést víc... houbičkou tvrdě... a pak nechat třeba i pusobit :) :)

rulzmaker (9) napsal 03.05.2014 v 22:29

Ok, díky, mám je už dole... u Horneta 2007+ jsou obrovské... vyčistil jsem je s pomocí Autosol Bluing Remover... ale furt to není ono, zůstaly tam takové fleky tečkované a místy prostě to není ono... víš co myslím? mám na to vzít nějaký smirek nebo jak jsi to dělal?

fistron (0) napsal 27.04.2014 v 10:45

jojo, u motoru 6 šroubů a dole(za motorem spojení s kolenem výfuku) tam povolíš pouze jeden šroub, šroubovákem roztáhneš čelisti a vysuneš. u mě to vysunutí teda moc nešlo. teplem to bylo k sobě snad přivařený... podložil sem horneta hadrama , aby to nežuchlo na beton, a musel sem ty čelisti pořááádně roztáhnout... jinak bych snad urval vejfuk :D

rulzmaker (9) napsal 26.04.2014 v 21:36

Nahoře jsou akorát šrouby... a dole to je jenom nasunuté ty svody?
Taky se chystám to čistit.

Hurtak (0) napsal 16.03.2014 v 20:44

Stejný problém sem měl taky u předchozího horneta.. a vyřešil sem to uplně stejně


Nejnovější záznamy v deníku
  • Seřízení ventilů, ložisko řízení, brzdové destičky

    Tak se nám blíží sezóna, a nejen, že už mám zase málem sjeto zadní pneu, tak hlavně ložisko řízení bylo KO. Takže výměna včetně misek komplet. Ventily v normě, a destičky, ty už byly opravdu v řiti :-D takže už je to zas

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 25.06.2015
    Uskutečněno: 25.06.2015
    Tachometr: 56000km
  • reflexní proužky a nálepky

    tak jsem si obstaral reflexní proužky. a musím říct. teď to je teda ten správnej sršeň! a eště polepy ka kivce, honda, a podsedláku hornet, |-) |-) |-)

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 27.04.2014
    Uskutečněno: 27.04.2014
    Tachometr: 51500km
  • nerezová mřížka na chladič

    už dorazila mřížka... vlastní návrh. bezva bezva ! dále jsem si nmontoval zásuvku na 12V a usb konektor :)

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 16.02.2014
    Uskutečněno: 16.02.2014
    Tachometr: 50000km


TOPlist