než jsem nasadil svody které jsem včera čistil, tak jsem stříbrnným sprejem nastříkal a následně nalakoval závažíčk řidítek včetně šroubů, a eště malé trojůhelníčky co sou plastové u stupaček... měl sem je nevím proč červené. viz fotky.
+jsem sundal krbonovou folii z plastových bočních kritů.
a ted k problému... především fotky řeknou vše.
naštěstí nasazená matka, následně CO čkem připálená... a pak to dolů sundat šlo... dal sem tam pořádný šrouby a už je klid:) ale už to sundávat nebudu ! :D
Vlastník | fistron | |
---|---|---|
Vloženo | 2.4.2013 | |
Aktualizováno | 3.3.2015 | |
Zobrazeno | 1 117x |
nevydrží to moc dlouho... zbarví se to.. ale stejně to bude hezčí než předtím :)
jj, ok, nechal jsem to tak, z běžného úhlu jsou krásné doufám, že to tak vydrží aspoň měsíc
v tomto případě (nejblíž u kola) to mám taky tak... je to od kamínků co lítaj z kola... z boku to vypadá dost dobře... ale při detailu to není nic moc... mno ano dá se to jemným šmirglem... jenže hrozná práce, a řekl bych nanic, když to za chvíli bude zas od kamínků... a pokud máš místama černé fleky.. chce to občas trochu vystřídat s ředidlem.. a druhý den třeba zas ten přípravek.. nanést víc... houbičkou tvrdě... a pak nechat třeba i pusobit :) :)
Ok, díky, mám je už dole... u Horneta 2007+ jsou obrovské... vyčistil jsem je s pomocí Autosol Bluing Remover... ale furt to není ono, zůstaly tam takové fleky tečkované a místy prostě to není ono... víš co myslím? mám na to vzít nějaký smirek nebo jak jsi to dělal?
jojo, u motoru 6 šroubů a dole(za motorem spojení s kolenem výfuku) tam povolíš pouze jeden šroub, šroubovákem roztáhneš čelisti a vysuneš. u mě to vysunutí teda moc nešlo. teplem to bylo k sobě snad přivařený... podložil sem horneta hadrama , aby to nežuchlo na beton, a musel sem ty čelisti pořááádně roztáhnout... jinak bych snad urval vejfuk :D
Nahoře jsou akorát šrouby... a dole to je jenom nasunuté ty svody?
Taky se chystám to čistit.
Stejný problém sem měl taky u předchozího horneta.. a vyřešil sem to uplně stejně