Musí se odmašlit boční kapotáže, plasty kolem palubovky, povolit brýle, povolit vidlice, sundat brzdiče, přechodky brzdého systému, sundat přední kolo. Prostě všechno, co je uchyceno na vidlicích a řízení. Nechal jsem to na centrálním stojanu a podepřel dřívky o svody, aby se mohli vdilice s krkem vysunout.
V originále jsou použity kuličková ložiska ve věnečku. Takže únava se projeví vymačkáním věnce. To pak způsobí, že v klidu má člověk pocit polohovatelnosti řídítek a při brždění nebo zapružení se ozývá z krku cvakání.
Stará ložisková sedla se vytlučou kladivem. Hlavně pozor, aby se nepoškodil krk. Dá se to i do určité míry nařezat flexou, ale zase pozor na krk.
Nová sedla, hlavně to spodní, se natlučou (přes trubku) zpátky na pozici. Lehce se to mázne a nová ložiska jsou válečková. Dá se říct, že už je to navždy. Skládání je opačný postup rozkládání
Po najetí určitých kilometrů je třeba párkrát zkontrolovat dotažení kontramatic na krku, ložiska si "sedají" do svých poloh.
Práce v klidu cca 8 hodin. Ale hezky se to dělá
Vlastník | Skrunch | |
---|---|---|
Vloženo | 24.2.2013 | |
Aktualizováno | 10.10.2015 | |
Zobrazeno | 1 762x |