PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Skrunch
Vloženo 24.2.2013
Aktualizováno 10.10.2015
Zobrazeno 1 762x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2


Vloženo: 21.09.2013, Uskutečněno: 11.02.2012, Stav tachometru: 56500 km, Zhlédnuto: 22x


Musí se odmašlit boční kapotáže, plasty kolem palubovky, povolit brýle, povolit vidlice, sundat brzdiče, přechodky brzdého systému, sundat přední kolo. Prostě všechno, co je uchyceno na vidlicích a řízení. Nechal jsem to na centrálním stojanu a podepřel dřívky o svody, aby se mohli vdilice s krkem vysunout.

V originále jsou použity kuličková ložiska ve věnečku. Takže únava se projeví vymačkáním věnce. To pak způsobí, že v klidu má člověk pocit polohovatelnosti řídítek a při brždění nebo zapružení se ozývá z krku cvakání.

Stará ložisková sedla se vytlučou kladivem. Hlavně pozor, aby se nepoškodil krk. Dá se to i do určité míry nařezat flexou, ale zase pozor na krk.
Nová sedla, hlavně to spodní, se natlučou (přes trubku) zpátky na pozici. Lehce se to mázne a nová ložiska jsou válečková. Dá se říct, že už je to navždy. Skládání je opačný postup rozkládání

Po najetí určitých kilometrů je třeba párkrát zkontrolovat dotažení kontramatic na krku, ložiska si "sedají" do svých poloh.
Práce v klidu cca 8 hodin. Ale hezky se to dělá

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Ložiska - přední kolo

    Výměna ložisek+prachovek předního kola Klasická únava materiálu. Gufera byla steřelá a dostávala se za ně voda na ložiska. Ložiska už měla vůli, takže rezonance přes vidlice byly na řidítkách už znatelné. Práce se

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 18.09.2013
    Tachometr: 76600km
  • Přední vidlice - olej, gufera, futra

    Výměna na předních vidlicích: gufera futra olej Motul 10W Medium (cca 550ml-vidlice) Po další dávce tisíce kilometrů si to zaslouží :-) Projevuje se to rychlým nepříjemným kmitáním dopředu a dozadu předního kola

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 08.08.2013
    Tachometr: 72000km
  • Řetězovka

    Výměna řetězové sady (řetěz DID X-ring) Poctivě jsem mazal a čistil, takže DID vydržel přes 25.000km. Je to cenově střední třída. Klasické opotřebení: v čepech se začíná "lámat" a přes gumičky se začala ukazovat re

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 25.05.2013
    Tachometr: 67000km


TOPlist