Výměna ložisek+prachovek předního kola
Klasická únava materiálu. Gufera byla steřelá a dostávala se za ně voda na ložiska. Ložiska už měla vůli, takže rezonance přes vidlice byly na řidítkách už znatelné.
Práce se sundáním brzdičů, předního kola, vyloupnutí starých gufer, vytlučení starých ložisek, vyčištění sedel ložisek a zpětná instalace nových dílů: cca 1,5 hodiny
Demontáž (vytlučení) starých ložisek je prakticky jednoduchá záležitost. Mezi ložisky je rozpěrná trubice, kterou mírně posunujeme a nějakou kulatinou staré ložisko vytlučeme po obvodu. Pozor, aby jsme netloukli do hliníkového sedla ložiska. Je třeba si být jistý, zda boucháme opravdu po ložisku
Nový ložiska je dobrý strčit třeba na hoďku do mražáku. Z fyziky víme, že se kov při nižších teplotách smršťuje. Takže se pak lépe naraží (přes kus dřeva a staré ložisko) zpátky do sedel na kole. Nemlátim do teho jak hluché do vrat
Ložiska+gufera mě stála jen "děkuji" kamarádovi . Typ ložisek hledáme podle čísla (6204-2RS) stejně tak jako gufera (lepší dvoubřitá).
Jinak sada v replice je docela levná, prakticky stejná cena co za jedno originál ložisko. Ale zase v originále se můžou pořídit jednotlivé díly zvlášť. Ale když měnit, tak všechno..!
Vlastník | Skrunch | |
---|---|---|
Vloženo | 24.2.2013 | |
Aktualizováno | 10.10.2015 | |
Zobrazeno | 1 762x |