PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Skrunch
Vloženo 24.2.2013
Aktualizováno 10.10.2015
Zobrazeno 1 762x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Ložiska - přední kolo

Vloženo: 18.09.2013, Uskutečněno: 18.09.2013, Stav tachometru: 76600 km, Zhlédnuto: 26x


Výměna ložisek+prachovek předního kola

Klasická únava materiálu. Gufera byla steřelá a dostávala se za ně voda na ložiska. Ložiska už měla vůli, takže rezonance přes vidlice byly na řidítkách už znatelné.

Práce se sundáním brzdičů, předního kola, vyloupnutí starých gufer, vytlučení starých ložisek, vyčištění sedel ložisek a zpětná instalace nových dílů: cca 1,5 hodiny
Demontáž (vytlučení) starých ložisek je prakticky jednoduchá záležitost. Mezi ložisky je rozpěrná trubice, kterou mírně posunujeme a nějakou kulatinou staré ložisko vytlučeme po obvodu. Pozor, aby jsme netloukli do hliníkového sedla ložiska. Je třeba si být jistý, zda boucháme opravdu po ložisku
Nový ložiska je dobrý strčit třeba na hoďku do mražáku. Z fyziky víme, že se kov při nižších teplotách smršťuje. Takže se pak lépe naraží (přes kus dřeva a staré ložisko) zpátky do sedel na kole. Nemlátim do teho jak hluché do vrat

Ložiska+gufera mě stála jen "děkuji" kamarádovi . Typ ložisek hledáme podle čísla (6204-2RS) stejně tak jako gufera (lepší dvoubřitá).
Jinak sada v replice je docela levná, prakticky stejná cena co za jedno originál ložisko. Ale zase v originále se můžou pořídit jednotlivé díly zvlášť. Ale když měnit, tak všechno..!

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Přední vidlice - olej, gufera, futra

    Výměna na předních vidlicích: gufera futra olej Motul 10W Medium (cca 550ml-vidlice) Po další dávce tisíce kilometrů si to zaslouží :-) Projevuje se to rychlým nepříjemným kmitáním dopředu a dozadu předního kola

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 08.08.2013
    Tachometr: 72000km
  • Řetězovka

    Výměna řetězové sady (řetěz DID X-ring) Poctivě jsem mazal a čistil, takže DID vydržel přes 25.000km. Je to cenově střední třída. Klasické opotřebení: v čepech se začíná "lámat" a přes gumičky se začala ukazovat re

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 25.05.2013
    Tachometr: 67000km
  • Ventily

    Seřízení ventilů Na tom pracoval kamarád v servisu :-) Měnily se asi dohromady 4 podložky, což je slušný na stav tachometru..ale bylo to před servisem již poznat ;-)

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 08.02.2013
    Tachometr: 67000km


TOPlist