PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník key
Vloženo 6.6.2012
Aktualizováno 18.8.2021
Zobrazeno 1 729x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9


Vloženo: 03.08.2013, Uskutečněno: 03.08.2013, Stav tachometru: 23000 km, Zhlédnuto: 2x


Konečně přichází ten týden volna v práci, ale než vyrazíme po ČR, chce se to podívat na stromíka a provést údržbu, protože při 3000 ot/m se ozývá jakýsi škaredý zvuk. Zatím ještě nevím, jestli to je opravdový problém někde v motoru nebo jen rezonuje něco kolem, ale indicie posbírané po internetu říkají, že buď je jen něco povolené nebo ložisko na ovládání spojkové tyčky je špatně namazané a tak ložiskový koš dělá tuhle neplechu (na tuto variantu dost spoléhám).


Nakoupil jsem taky nějaké příslušenství, takže stromík má zadní 53 litrový kufr a něco kolem 30 litrový tankvak od značky Kappa. Dále plánuju zprovoznit 12V zásuvku, kterou bych chtěl připevnit někam k řídítkům, ale určitě nechci dělat díry do plastů apod. Taky jsem pořídil outdoorovou kameru, kterou chci připevnit někam dopředu. Kameru nemám z důvodu natáčení důkazních záznamů, ale abych si mohl zaznamenat některé momenty a hrát si s videem, takže s trochou štěstí budu na svůj profil házet i videa.

Taky bych se chtěl podívat na synchronizaci "throttle body". Netuším, jak tomu říkat v češtině, protože karburátor to není, je tam vlastně jen klapka na přívod vzduchu, takže asi seřízení škrtící klapky? Každopádně budu muset pořídit nějakou hadičku, do které naliju vodu a tím nahradím manometr - pro synchronizaci stačí. Ale podle všech instrukcí to bude velká jebačka, protože přístup ke štelovacím šroubům a k dojícím ťuťkám se dá přirovnat k otvírání zavařených okurek mastnýma rukama..

Další částí údržby, který tak trochu souvisí s předchozí částí, je vyčištění a zkontrolování airboxu. Pokaždé, když ho otevřu, tak v něm pod filtrem najdu prach, což logicky není nic moc. Normálně by pod filtrem mělo být gumové těsnění, ale to jsem k novému filtru nějak nedostal. Takže buď ho nějak dostanu ze starého nebo to zkusím zlehka utěsnit silikonem, aby to prostě nenasávalo falešný vzduch. Ještě chci zkontrolovat uchycení trubek ze vzducháče do těla plynu (vážně není nějaký hezčí a výstižnější název?), protože povolení těchto uchycení trpí hodně litrový strom, ale prohlídka nikoho nezabije, že? :)


Poslední část údržby plánuju dotažení všech šroubů od ráfku až po řídítka a lehké vzpřímení plexi skla, protože i přesto, že ho mám v nejvyšší pozici, tak mi furt posílá trochu turbulencí na vrch helmy, což mě pomalu přestává bavit.


Po provedení všech těchhle úkonů, které plánuju zdokumentovat, sem zase hodím info, jak dopadlo to chrastění a jestli všechno šlo podle plánu. :)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Prodej

    Díky ti stromíku za všechno :) Ať sloužíš novému majiteli tak dobře, jak jsi sloužil mně.

    Typ: Prodej
    Vloženo: 18.08.2021
    Uskutečněno: 18.08.2021
    Tachometr: 55961km
  • Že by prodej?

    Já vlastně nevím, proč stromíka prodávat. Ok, můj stromík má své škrábance, ale s těma jsem už ho kupoval a bral jsem to jako svoji první motorku, kterou stejně někde položím a bude. Ale jinak je to bezvadná motorka a kr

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 16.08.2021
    Uskutečněno: 16.08.2021
    Tachometr: 55800km
  • Zase nějaká ta projížďka a blbosti okolo

    Aby mi to přece nechybělo v deníčku můj milý stromíčku! S rodinou a barákem už prostě nezbývá čas na motorku - očekávaný stav. Ale občas se přece najde chvilka, takže jsem nahodil vyhřívané hefty od Koso, které se mi pro

    Typ: Údržba
    Vloženo: 31.08.2020
    Uskutečněno: 31.08.2020
    Tachometr: 54000km


TOPlist