Honda VT 600 Shadow (1991)

Vlastník Petr.VF
Vloženo 11.11.2010
Aktualizováno 2.5.2012

Vloženo: 14.08.2011, Uskutečněno: 13.08.2011, Zhlédnuto: 21x

Již na jaře jsme se se Sagym dohodli, že v létě pojedeme na dva dny někam na motorkách. Volba nakonec padla na Jeseníky.

Vše je dohodnuté trasa předběžně vymyšlena. Sejdeme se ve 12 v pátek na Shellce v Boleslavi. Dorážím o něco dřív , tankuji a dávám si kafe.

Po chvíli volá Sagy, manželka si zabouchla klíče, takže musí znovu do Prahy. Domlouváme se tedy, že se sejdeme v Jaroměři. Oblékám se a vyrážím. Jičín, Lázně Bělohrad, Miletín, Jaroměř. Cesta utekla rychle, silnice až na pár míst dobré. Sluníčko svítí - pohoda. V Jaroměři zastavuji u Tesca a čekám na Sagyho.

Ten přijíždí asi po 20ti minutách se suchou nádrží,ihned tedy míříme k benzince. Dáváme si nealko pivo a klobásu. Sagy tankuje plnou a můžeme vyrazit. V Jaroměři se zrovna koná metalový fesťák, takže se proplétáme mezi metalákama směrem na Třebechovice pod Orebem. Následuje Týniště n. Orlicí, Vamberk a Žamberk. Tato část cesty je nezáživná, rovná hlavní silnice a na ní kolony aut. V Žamberku tankuji a dáváme si nealko pivo. Chvíli pokecáme a vyrážíme na hlavní a nejzajímavější úsek cesty

Ze Žambeku se po pauze vydáváme směrem Červená Voda a Králíky. Míjíme Jablonné nad Orlicí a za ní už je výjezd na Červenovodské sedlo, který je opravdu lahůdkou. Táhlé a příjemné zatáčky do kopce na skvělém povrchu, paráda. Sjezd už tak prima není, pršelo tu a tak zakroucená silnice směrem dolů na Králíky je nepříjemně kluzká. Za Králíky se dáme směrem na Hanušovice. Silnice se příjemně klikatí podél říčky Branné. Skvělé zatáčky jsou sice ještě mokré, ale i tak to stojí za to. V Hanušovcích zahýbáme na Jeseník. Po 7mi kilometrech pak na silnici 3.třídy na Nové Losiny. Tato silnice je spíše terénní vložkou, ale nakonec nás dovede na Silnici 44, která mnoha zatáčkami stoupá na Červenohorské Sedlo. Sagyho pouštím před sebe, po chvíli mi mizí z dohledu, ale i já si zatáčky vychutnávám. Je to skvělý úsek a rozhodně stojí za projetí. Stavíme na Červenohorském sedle a dáváme pauzu.

Nyní už sjedeme neméně zajímavý úsek od Sedla do Bělé pod Pradědem a míříme směr Jeseník. Ten míjíme a dostáváme se do Lázní Lipová. Je čas se ubytovat. Obejdeme asi 6 penzionů a nakonec se úspěšně ubytujeme v Pnzionu Lipůvka. Za 350kč i se snídání,je to docela příjemná cena. Odstrojíme motorky i sebe a jdeme na véču. Potom u piva tlacháme asi do 11ti hodin a jdeme chrápat.

Ráno si dáváme vajíčka na slanině a už se chystáme. Nebe je podmračené, ale zatím neprší...

Vyrážíme na Javorník, míjíme jeskyně na Pomezí a přes Žulovou dorážíme do Javorníku. Silnice je ukázková, bez jakýchkoli děr. Hranici s Polskem překračujeme okolo desáté a míříme směrem Klodzko. Asi po 10ti kilometrech začíná pršet. Ach jo. V dešti projídíme Klodzko plné kolon a marně vyhlížíme benzinku. Nakonec ji najdeme asi po 6ti kilometrech, ale opuštěnou. I tak si dáváme pauzu, čistíme opršelá plexi u helem a protahujeme nohy.

Stále v dešti vyrážíme směrem Kudowa Zdrój. Míjíme Polanicu Zdrój a Duszniki Zdrój, za ní v táhlém klesání míjíme ošklivou bouračku. Za Lewin Klodzki konečně přestává pršet a tak do Náchoda dorážíme už celkem oschlí.

Rozhodujeme se kam dále. Jelikož se klube sluníčko volíme Severní cestu a vyrážíme na Hronov. Za ním opět začíná jemně mžít a už v dešti dorážíme na benzinku do Police nad Metují. Tankují a jelikož opět neprší, vyrážíme dál na Teplice nad Metují. Zde si dáváme lehký oběd a pokačujeme na Adršpach a Trutnov.

Před Trutnovem začíná drobně pršet. Ale déšť sílí a proto hledáme útočiště na Benzince.

Po dešti vykouklo sluníčko, míříme na Jičín a za Pilnkovem odbočujeme na Hostinné a Vrchlabí. Sluníčko svítí a silnice jsou pěkné, co víc si přát. Za Jelemnicí odočujeme doprava na Semily. Do Semil se jede po krásné silnici podél Jizery. V Semilech odbočujeme na Kozzákov. Vyjedeme až nahoru a kocháme se nádhernýmy výhledy

Potom už rychle do Turnova, odkud volíme, vzhledem k obroskému mraku, rychlený přesun po dálnici. Nakonec nás stejně u Svijan déšť zažene na benzinku, kde čekáme asi 20minut a po dešti už v klidu míříme domů. Za 40 minut už jsem doma v Luštěnicích. Sagy ještě jede do Liblic uklidit motorku.

Výlet to byl i přes sobotní déšť skvělý. Pěkně jsme se projeli (500km) poznali nové končiny naší republiky a skvěle se pobavili...

Všechny fotky na http://motostranky.ic.cz/20110813.html

• Vyjížďka se Sagym - Mělník, Dubá, Tanvald, Ž. Brod.

Tak letos poprvé jsme vyjeli s kamarádem Sagym. Trasa byla jasná, Mělník, potom do České Lípy, odtud přes Nový Bor do Chrastavy. Odtud jsme to chtěli vzít přes Raspenavu do Desné. Nejdřív jsme si v Raspenavě dali oběd

Vloženo: 02.05.2012
    Uskutečněno: 02.05.2012
  • První pořádná vyjížďka 2012 - Chlumec

Potřeboval jsem nové brýle na motorku, tak jsem spojil příjemné s užitečným a vyparavil se pro ně do Bikerscrownu. Na duben krásné počasí, 20C a sluníčko. Tam jsem to vzal přes poděbrady, zpátky přes rožďalovice a vesni

Vloženo: 28.03.2012
    Uskutečněno: 28.03.2012
  • Jarní údržba

Tak po zimně jsem Shadowku umyl, naleštil a připravil na vyjížďku. Už se těším...