PROFIL MOTORKY

Jawa 350/639 Chopper (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Icezz
Vloženo 18.1.2011
Aktualizováno 1.5.2013
Zobrazeno 6 948x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 07.04.2011, Uskutečněno: 07.04.2011, Zhlédnuto: 20x


Vzhledem k tomu, že mám stále pocit, že levý válec má chudší směs, rozhodl jsem se vyměnit těsnění pod válci, hlavami a vůbec to celé vyčistit...dobře jsem udělal :). Byl to nervák přiznám.

Výfuky: po rozebrání jsem zjistil, že mám utrhané úchytové matky pro tlumič...navíc jak se někdo snažil tu jednu přivařit, tak to toho slabého plíšku provařil pěknou díru a nechal ji tam. Hurá za tátou za dvě odpolka výfuky pohromadě a funkční.

Těsnění: Po sundání hlav a válců na mě vykoukly dva uplně černé písty a roztrhané těsnění pod válci. Celkem jsem to čekal, i když ne tak moc :). Rozhodl jsem se kvůli lepšímu čištění sundat písty a to byla asi chybka :). Ucpal jsem příslušnou díru pod pístem, aby mě tam nežuchla nějaká jehlička, ale po demontáži, jsem zjistil, že na jedné ojnici jich mám 28 a na druhé 27 :O. Následovalo někollika hodinové hledání po dílně, které provázela velká spousta květnatých slov :). Druhý den jsem došel k názoru, že jehla bude dole u kliky někde...a bude se půlit motor...Po pročtení diskusí a radách mi bylo doporučeno nejprve otočit motor vzhůru nohama a zkusit vyfoukat kompresorem, nebo prolejt benzínem. Vypustil jsem tedy olej s tím, že vyndám moto, mrknul do kliky a najednou jsem tu jehlu viděl. Paráda. Koupil jsem teleskopický magnet, trochu přibrousil, aby se mi vešel mezi kliku a heuréka, jehla byla venku. Následovalo vyčištění a sestrojení. Bohužel při nandavání pístu jsem dal křivě čep a píst mi prasknul - člověk by měl nejdřív číst, než začne něco kurvit :). Nový píst mě stál 320kč i s nutnýma radama a nechal jsem si u soustružníka vyrobit vorychtung který mi zajistí, správné nasazení čepu. Jednoduché a oba písty byly nasazeny během 20min. Následovaly kroužky, válce, hlavy...nádrž, karbec...všude nová těsnění...paráda. Nakonec výfuky a hurá ven. První jízda cca 120km ukázala, že motorka je živější i když ten píst stejně chrastí v nižších otáčkách, ale mám klid, protože jsem všechno udělal nové a správně. Jediné co mě napadá, že by mohly být volnější jehličky kvůli vymačkané ojnici. Mám tam ty nejmenší jehličky a nechají se koupit ještě dvoje nové - větší. nechce se mi do toho a jako vadu to ani nevidím. Není to hrozný zvuk.

Celá oprava trvala 6 odpolední.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Nutná repase po bouračce v Rakousích

    Milý deníčku... :-) No nic nebudu se sáhodlouze rozepisovat, takže krátce. Po bouračce v Rakousku, kdy jsem se svojí Jawkou zhotovil pár salt, jsem byl nucen udělat pár nutných oprav, neboť Jawka šla krapet nakřivo. J

    Typ: Oprava
    Vloženo: 19.08.2021
    Uskutečněno: 19.08.2021
    Komentářů: 1x
  • Ještě poslední nezrenovovaná část... krk řízení...

    Milý deníčku :-) - tak dnes jsem dokončil repasi poslední části motorky na kterou jsem ještě nesáhl a to je krk řízení. Nyní mám nakrouceno skoro 50000 a udělal jsem už všechno. Vlastně bych to ani nedělal nebýt zásadn

    Typ: Oprava
    Vloženo: 14.05.2017
    Uskutečněno: 14.05.2017
    Tachometr: 485000km
    Komentářů: 1x
  • Nový motor...

    Dlouho jsem do deníku nepsal a stalo se toho hodně :-). Tedy milý deníčku... loni jsem zadřel motor. Stalo se tak zadřením ložisek na středu klikové hřídele. Proč? Nevím, ještě jsem to nerozebral. Každopádně je to čas

    Typ: Oprava
    Vloženo: 13.10.2014
    Uskutečněno: 01.10.2014
    Tachometr: 40200km
    Komentářů: 3x


TOPlist