Vlastník | Mokosak | |
---|---|---|
Vloženo | 20.2.2008 | |
Aktualizováno | 6.4.2011 | |
Zobrazeno | 2 276x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
Vlastník | Mokosak | |
---|---|---|
Vloženo | 20.2.2008 | |
Aktualizováno | 6.4.2011 | |
Zobrazeno | 2 276x |
Pěkna, krásná motorka. Posilam 10 bodu
Dle meho hodne povedena masina! A tenhle tvuj kousek i super vypada, tak at slouzi!
až pojedeš na projížďku dej vědět ,jasných 10
hezká ,také něco podobného sháním
jo jo uz na prvni pohled je videt,ze je majitel velky srdcar a ma rad velmi motorky,protoze tohle zzr je velmi opecovavane a vymazlane,tak ti Kubo preju hodne stastnych km bez nehod (je opravdu pekna i po 60 000 kilometrech)
hodně krásných a bezpečných km přeje Vlček!
Koukám, větší sestřička ,a nebydlí tak daleko , pěkná!
Já mám r.v.2002.Ta má stavitelné předpětí u předních vidlí.Dokud jsem to nepřitvrdil,taky byla ,zejména při snaze orychlejší průjezd utaženější zatáčkou,poněkud nejistá.V táhlých dlouhých rychlých zatáčkách to bylo bez problému.Po přitvrzení pružin na předku je to teď absolutně super!Max jsem s ní jel 268km/h.Spotřebu mám stabilně pod 5l.Na 6-ku tahá dostatečně už od 3000 otáček,což odpovídá 60km/h a když jsem to zkoušel,tak z této rychlosti bez problému začne zrychlovat v 12% stoupání!A když člověk chce vystřelit opravdu hodně svižně,tak stačí na dvojku dát plný a držet až do 140km/h.Ne,že bych to dělal často,protože je to k pžedjetí v provozu absolutně zbytečné,protože si nedovedu představit,kde by běžně nestačila 4-ka nebo dokonce trojka.V rychlostech nad 70km/h téměř vždy stačí pětka nebo i šestka.Na trojku při akceleraci na doraz,nad 10000ot,už někdy rádo ujede zadní kolo!Mluvím o zrychlování v přímém směru.V zatáčce ani nemyslet!Jinak posez je na ní výrazně¨pohodlnější,než např. na jiné,také
sport/cestovní Hondě VFR750.Mám ji už dva roky a zatím 100%spokojenost.
Pěkna.atlíta