PROFIL MOTORKY

Honda XL 650V Transalp (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník G_I_Joe
Vloženo 25.4.2023
Aktualizováno 25.4.2023
Zobrazeno 434x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 8 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
G_I_Joe
G_I_Joe napsal 28.04.23 v 08:40

Jo možná abych nebyl nekritický k motorům. Tak výměna přední svíčky je peklo, karburátory ve Vcku taky peklo. Po prvním startu a chvíli to začalo jezdit jen na jeden válec, navzdory twinsparku... Nový svíčky a precizní montáž udělala svoje, ale je to peklo v tom něco spravovat. Jakákoli operace, nádrž a filtr dolů...

G_I_Joe
G_I_Joe napsal 28.04.23 v 08:20

Ahoj, je tady toho povícera, tedy:
a) sprej na duše vozím, ale nikdy jsem jen nemusel použít, zrovna tak jako malý hasičák v kufru, ale chystám se do místního cykloshopu na výzvědy, kolo foukám 7 BAR, tak 1,9-2,1 bude sranda, dám vědět co jsem nakoupil za moudra.
b) šustplast vs šustplech, ano, myslím že transalp je spíš městký "SUV" (sorry jako), než enduro Afrika Twin má plech, ne? Ja ho mám jako "commuter" bike, do práce a zpět
c)ad blinky a přepínač světel: nejdřív jsem myslel že přerušovač, tak jsem kuchnul, vyměnil kondenzátory, vystiknul novou krabičku a furt za chladu to samé. Prostě změna odporu změní časování prvního bliku, ale budiž, je to elektronika z roku 1,2 (překvapilo, potrápilo, točí při mrazivých ránech, ale dokážu to překousnout, respk. nestojí mi to za to, abych se v tom znovu hrabal, zatím)
d) stříkačka s ABS, nejsem staromilec, rozhodoval rozpočet, byla to nálezovka za rozumný peníz a byla naděje, že bych to sám dokázal rozjezdit. (Mělo to sice popraskané bloky válců, jak jsem později zjistil, ale olej to nežere a chladivo je čisté, tak jsem to nějak pořešil)
e) design z dnešního pohledu težké retro a ano je to divnodesign a GS je hezčí (teda až na ten vytékající motor z rámu:)), ale když benzínový motor, tak Honda :)
f) jako chápu každého kdo si koupi supersport či choper, ale jezdit do práce bych na tom spíš nechtěl, Upřímně při dnešní hustotě dopravy a chování řidičů (se snad vyjma Prahy) se nedá jezdit jako na skutru v Itálii, takže dojezdové časy na motorce, žádná hitparáda...
Až se se mnou rozloučí, začnu přemýšlet.. Zatím maximální spokojenost. A dovolí li okolnosti, možná to bude v době, kdy už o dalším motu ani uvažovat nebudu.

spike-cz
spike-cz napsal 27.04.23 v 21:09 10b.

pali3x
pali3x napsal 25.04.23 v 22:07

Ešte by som si dovolil detail k:
"...Úložný prostor pod sedlem je fajn na servisní drobnosti, lékárnu, sprey na duše apod..."

konkrétne - "sprey na duše"
Funguje to na duše dobre ??? Prípadne je nejaký špeciálny?
Tiež som ho mal v Transalpe a nikdy som ho nepoužil... Oprava duše je poriadna otrava... Pôvodne som chcel motorku s bezdušovými pneu (napr Versys), ale nakoniec som od toho upustil, keďže prevážili iné veci (=motorka na horšie cesty)...

pali3x
pali3x napsal 25.04.23 v 22:03 10b.

Skvelá motorka
Chvíľu som ju mal, pokiaľ sme sa nedobrovoľne rozlúčili... Vlastne aj keby dopadol náš "vzťah" ináč, tak by som ju asi vymenil (niečo so vstrekovaním a ABS). Vlastne najväčšia chyba Transalpa bol pre mňa vzhľad - na to síce motorka nejazdí, ale po čase sa mi prestávala páčiť jeho mohutná "kapotáž" a predné svetlo (tak divne sa "usmieval" )... U mňa tak nejako platí, že aj auto, aj motorka sa mi musia páčiť... (URČITE v tom nebudem sám)

Teraz som pre zmenu kúpil "malé" BMW GS .
A povedal by som už na prvý pocit, pohľad, "rozobratie" istých detailov... BMW je spravené tak nejak "poctivejšie" (?). Transalp mal strašne veľa plastov a tie spoje (katastrófa) - tam sa kadečo polámalo... (aj teraz som zavrhol Transalp 700, lebo má na sebe veeeľa plastov a všetko je nimi zakryté).
Malé GS (Dakar) je v tomto o niečo jednoduchší... a tiež by mal byť spoľahlivý. Ale čas ukáže Už len taký malý detail - "plech" pod motorom je na BMW kovový na Transalpe "plastový"

Na druhej strane "Japoncov" mám veľmi rád = ak auto, tak iné ako "japonca" nechcem Ibaže auto je okrem zábavy aj dopravný prostriedok, ktorý MUSÍ byť spoľahlivý. Motorka je hobby

Hlavne každá motorka má nejakú "vlastnosť", ktorá občas otravuje - Hondy majú napr imobilizér (H.I.S.S.), ktorý ma raz potrápil... Človek ide na výlet, príde do cieľa... Trochu sa prejde... a keď chce naštartovať tak NIČ !!! Ale motorka postála, trochu som pohol káblami a ona naštartovala... Doma som striekol na spoje v okolí spínacej skrinky sprej na kontakty a chyba sa už neopakovala
A samozrejme prepínač diaľkových svetiel (na Honde) - kto toto vymyslel, ten by si zaslúžil "pokarhanie". Taký prepínač na BMW - tam je všetko ako na traktore (= veľké a odolne vyzerajúce)...

Nie - nestal sa zo mňa fanúšik BMW, len porovnávam . (Aj BMW, aj "Japonec" má niečo do seba). Na porovnanie jazdy si zatiaľ netrúfnem, lebo som toho na "novej" motorke zatiaľ najazdil minimum.
Ale aj BMW má chyby... (napíšem v "recenzii", keď niečo aj najazdím.)

PSanec
PSanec napsal 25.04.23 v 21:00 10b.

Pěkný stroj a hezky napsaný. Na motorkářích, a je mi jedno jestli máji tu či onu značku, je sympatické, že své stroje milují. S tím GS je to tak, že je to skvělá motorka, trochu pozérství,ale na tom nic není špatného.Já více než padesát let miluji motorky.Začal jsem na Jawách/hrozný krámy/,pak Japonce jako nejspolehlivější motorky,skončil jsem u největších leštěnek HD,Indiány,Triumpy. Všechny motorky mi učarovaly.

G_I_Joe
G_I_Joe napsal 25.04.23 v 14:52

Dík za palec, mám pocit, že XL jsou ohroženým druhem, samý GS a když už tak sem tam Kawa. Ikdyž v sobotu vyjeli leštěnkáři, jeden Turnov (červený) a druhý modrý na hradu Valdstejn Jen já byl na kole:D

ilicc
ilicc napsal 25.04.23 v 14:30 10b.



TOPlist