PROFIL MOTORKY

BMW R 1250 RT (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník VlČek67
Vloženo 24.8.2022
Aktualizováno 28.9.2022
Zobrazeno 3 198x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 22 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
VlČek67
VlČek67 napsal 19.10.23 v 14:52

Ahoj, vůbec nestíhám, léto jsem projezdil a na BMW už mám 25K km další km jsem i přidal na KTM. Na motorce mám dost nových doplňků - pouze funkční, snížené stupačky, zvýšená řidítka a padáky. Padáky jsou kapitola sama pro sebe, jen co jsem je namontoval, tak mi motorka spadla před barákem, nejhorší je že jen a jen mojí blbostí, už jsem odjížděl a manželka na mě ještě zavolala, že něco potřebuje a já vystoupil z motorky a nevyhodil jsem policajta no prostě blbost. Motorka na mě spadla a nízké těžiště mi nepomohlo, jak to začalo padat, tak už jsem to nezastavil a první odřenina padáků byla na světě, ale nic jiného jsem nezničil.

Trinnlee
Trinnlee napsal 13.10.23 v 19:25 10b.

Krasna mašina... až na své dvouvačce najedí 200 tis tak ji vyměním za něco takového ..

oprochaz
oprochaz napsal 15.09.22 v 10:11 10b.

To Vlcek67

Chápu rozpolcenost - normálně jezdím BMW F800GS A/2017, podvozek krásně tlumí nerovnosti a do plechových kufrů vleze prostě všechno. Víc než 130-140/h stejně nedám, už se to klepe, takže stabilitu celkem neřeším.
RT mi přijde tvrdší, horší cesty moc neumí, ale na dlouhé přesuny, hlavně ve dvou paráda. A všechny ty vychytávky na palubě, 3D navigace atd. Jen jsem nerozchodil to DAB rádio a mám trochu problém s připojením přileb (nejříve se musí zřejmě připojit helmy a teprve pak mobil, jinak se to připojuje napřímo, mimo motorku)

Z vnitřními taškami jsem udělal stejnou zkušenost na minulé R1200RT před pěti lety. Bezhlavě jsem nakoupil všechny vnitřní tašky originál dokonce i tankvak BMW pak jsem zjistil, že se do nich nic nevejde a že stály opravdu ranec. Naštestí se daly později prodat.
S novou R1250Rt jsem tu chybu neudelal, dají se koupit neznačkové - zde: sada tří kolem 2000 (!), mám je vyzkoušené na dvou cestách a nic jim nechybí, kvalita zpracování velmi dobrá, ani manželka nebrblá. A když časem umřou, koupím nové.
https://www.motea.co...00-1250-rt-a244428-0).
Tankvak vozím batoh KAPPA, je sice magnetický, ale dá se připáskovat a drží. Na výlety jako dělaný.

Co se týče padáků, taky uvažuji jak moto ochránit. Jiný uživatel, Rehy, psal, že stačí důkladné chrániče ventilových vík (líbí se mi zase Wunderlich) a že už padl a v pohodě. Je pravda, že ty padáky dodají moto zase určitý styl. Osobně mám zahrádku v černé, tak bych to vzal zase v černé. Nejsme HD, abych to dělali v chromu, s obyč stříbrným si nejsem tak jistý. Osobně ještě uvidím, zda padáky, nebo chrániče vík.
Snížení stupaček a zvýšení řídítek mají taky zmáklé na Wunderlich.de, včetně návodů, takže bude co dělat za zmních večerů.

VlČek67
VlČek67 napsal 14.09.22 v 13:59

děkuji všem za komentáře

to Oprochaz,
díky za reakci a Tvé osobní postřehy.
Kufry na RT-éčku přesně vystihují mou rozpolcenost ve vztahu k RT, líbí se mi design a centrální zamykání je super a jak fungují po stránce aerodynamiky, kdy motorka s kufry jede 200 km/h a je velmi stabilní, tak funguje KTM bez kufrů, ale jak jedu na KTM s těmi krabicemi za hliníku, tak se stabilita vytratí. Ale? Kufry na RT jsou papírově dost velké, ale v reálu velké nejsou a to jsem já udělal další chybu a koupil jsem krásné originál BMW vnitřní brašny (raději nemyslím na cenu á 100 EUR), což ještě zmenšilo využitelný objem, takže moje unáhlenost.
Wunderlich jisto jistě objednám a už vím i co, ale v zásadě jsem zatknutý na barvě padáků (jen motor) zda černé a nebo stříbrné. Pokud bych měl 1200 RT, tak vezmu stříbrné a nic neřeším, ale hlavy na 1250 RT jsou v tmavší šedé a teď "babo raď" ?

oprochaz
oprochaz napsal 14.09.22 v 10:53

Ahoj
Díky za parádní počtení, ve kterém v mnohých bodech nemůžu než souhlasit.
Mám na R1250RT/2021 s 11K km. S quishifterem pořád zápasím. Ale jak už někdo psal, chce to otáčky a pak to cvaká celkem plynule.
Bral jsem moto cíleně, pro manželku je GS vysoká a na RT se cití "jako v pokojíčku", takže minulý týden po návratu ze švédska (přes dlouhatááánské Polsko) naprostá spokojenost. Převodovka je tradičně humpolácká, ale beru to jako vlastnost, ne jako nevýhodu. Užíváme si houpavý podvozek, vychytaný displej se slušnou navigací, vyhřívání, automatické plexi (opravdu jako velký skútr) a centrál (na jedno zmáčknutí vše off a on).
Co ted řešíme je úložný prostor - kufry a top case jsou spíše menší, namontovali jsme zahrádku od Wunderlich a maximálně se osvědčila a vzhledem k nákupním slabostem mé polovičky ještě uvažuji o bočních držácích nad kufry (taky wunderlich).
Mám 193 cm, takže jsi mě inspiroval na snížení stupaček a zvýšení řídítek (nemáš nějaké tipy, jak to zvládnout?).
Taky vážně uvažuji o padácích - od Wunderlich vypadají hodně dobře. Pokud jsem pochopil - jsou tři (ochrana nádrže, motoru a kufrů), takže asi stačí našetřit a vybrat mezi černou, stříbrnou a chromem a za dlouhých zimních večerů vyladit formu na další sezonu.
Díky za inspiraci a hodně spokojených km...

Piki
Piki napsal 06.09.22 v 21:17 9b.

Je to o zvyku. Zajimave pocteni, diky...

VlČek67
VlČek67 napsal 06.09.22 v 13:20

to tomcruise77
Ahoj, kdo je "ňulín" a ještě mě zajím zda jsem já "ňulín" podle Tebe?
BMW RT je takové jaké je a to, že jsem já měl jiná očekávání byl jen a jen můj osobní problém. RT-éčko si nechám a do jara se v klidu rozhodnu jak s KTM. Zatím zůstane doma i KTM a na jaře 2023 pojedu na KTM do Španělska a po návratu se uvidí? Letos mám zatím najeto přes 20K km a z toho přes 7,5K km na RT-éčku, takže dobrá sezona i pro "ňulíny"

tomcruise77
tomcruise77 napsal 31.08.22 v 06:06 10b.

pobavilo mě to. Od nových motorek nyní lidi čekají pouze šepot květin a ovládání jedním prstem. Ale pak už to ztrácí tu zábavnost. Na mém stařičkém RT si právě cením tu neuhlazenost. Je to poctivý bajk, kus železa, který cinká, klepe, bouchá, řachtá ale vždy zatím dojelo. Stabilita podvozku je příkladná i v této době. Charakteristika motoru podobná traktoru, to je to co mi připomíná staré dobré časy, kdy ještě motorky měli srdce a duši. Dnes je to spíš spotřební zboží. Motorky dělaj pro ňulíny,kteří si myslí, že z nich budou za víkend motorkáři.

VlČek67
VlČek67 napsal 30.08.22 v 09:15

to JenyYamaha
díky za reakci, přečti si moji odpověď níže. Ano, trpěl jsem, ale trpěl jsem protože moje prvotní očekávání se okamžitě nenaplnilo a já byl naštvaný především sám na sebe za to, jak velkou blbost jsem udělal ..., ale konec dobrý vše dobré a opravdu upřímně Ti řeknu, že někde u Lappeenranty ve Finsku jsem začal být na RT happy, ale chybu vidím především sám v sobě, nejspíš jsem "dřevák", který se těžko přizpůsobuje jiné motorce. Opravdu mám rád značku Yamaha a několik (3) jsem měl, vždy jsem se na nich trápil. Závěrem Ti doporučím abys zajel do BMW a nové RT si vyzkoušel a zjistíš, že budeš mít nejspíše jiné pocity a to je určitě dobře, protože já nejsem Ty a Ty nejsi já. Hodně šťastných kilometrů všem.

VlČek67
VlČek67 napsal 30.08.22 v 09:05

to Mig_35
Díky za odpověď a Tvoje postřehy, je mi 55 a vyzkoušel jsem opravdu hodně motorek (ani věkem anebo počtem motorek se nechci chlubit, jelikož není čím , protože raději bych byl jen 25-letý a teď kupoval první motorku )
Nechci a nebudu tady někomu tvrdit jaký jsem borec motorkář, takže to co jsem pospal výše je jen můj osobní a subjektivní pocit, prostě jsem já potřeboval 3K km abych se na RT-éčku cítil komfortně. Ohledně KTM nemáš úplně pravdu, jasně KTMka topí, ale mě osobně to začne vadit až když je nějakých cca +27C, napsal jsem o tom vlákno a tam jsem to i měřil, kdy, co a jak. Výše jsem popsal svoje pocity a můj závěr je jasný, BMW R 1250 RT je opravdu jiná motorka než KTM 1290 Super Adventure S, ale věř mi, že dnes po 35K km na KTM a po 7K km na BMW, bych chtěl aby KTMka uměla něco z toho, co nabízí a umí BMW a naopak to platí také. Za sebe řeknu, že budu super šťastný, když bude RT-éčko tak spolehlivé jak moje KTM. Osobně jsem měl vždy super pocit na Suzuki, na Suzuki jsem měl vždy a okamžitě z motorky velmi dobrý pocit a stejný pocit jsem měl i při první jízdě na KTM, ale k mé smůle se mi nic od současné Suzuki nelíbí tak, abych si to koupil.
BMW R 1250 Rt se mi opravdu líbí a dnes jsem i spokojený jak jede. A včera jsem opět byl po Praze na RT-éčku, tak trochu oblečený na Itala, ale pokud bych RT neměl, tak bych to včera jel autem a dnes opět pojedu na RT, takže za mě se RT stává super univerzální motorkou na dálky Finsko, Itálie (tam jsem už na RT byl), ale i kolem komína. Přesto stále platí, že zatáčky Tisem si pojedu projet na KTM.

Mig_35
Mig_35 napsal 29.08.22 v 16:41 10b.

Jeny Yamaha: takže proto sis koupil zajetýho Fazera z roku 2004 ty jsi ale fión tak speciálně pro tebe, dá se koupit i jetý eRTéčko

JenyYamaha
JenyYamaha napsal 29.08.22 v 10:18 10b.

díky za upřímnost, no na mě by to nebylo, já si chci užívat od prvního okamžiku a ne trpět 3 tis. km

Mig_35
Mig_35 napsal 28.08.22 v 11:14

Mám 1250GSA a je to sňatek z rozumu. KTMka může být stokrát zábavnější, ale motorka co mi topí do koulí tak, že se na tom nedá vydržet, to je stroj na říjen, ale ne na červen.
Mám několikátou po sobě, quickshifter chce otáčky /kupodivu, je to výmysl ze závodních strojů/, takže řadím se spojkou, zvuk jsem nepozoroval nic zvláštního, co by si časem muselo sednout, převodovka je u GS odjakživa špatná. Ale když chci jet do města, pojedu určitě na GSA radši než na skutru, už jsem viděl tolik pizza boys ve vzduchu, já chci motorku co je vidět, slyšet a má respekt.

VlČek67
VlČek67 napsal 26.08.22 v 08:06

to StB a xvasek: Dobré ráno, nebudu Vám tvrdit, že RT (280 kg) je obratné jako PCX (130 kg), ale já to tak používám, včera jsem měl na něco chuť k večeři, prolezl jsem lednice a protože bylo jen 17,30, tak skočil na RT (v kraťasech, tričku, překlápěčce, jen rukavice a motoboty) a zajel do řeznictví něco koupit. Bydlím na okraji Prahy, ale mám taky kancl na Žižkově a tam je to na RT jako na skútru, na KTM jsem se vždy kompletně oblékal do motooblečení. Popsal jen svůj specifický způsob využití RT, ale RT bude hlavně jezdit dálky, letos jsem byl ve Finsku sám a příští rok tam chce jet i žena, takže pojedeme na RT. Takže RT určitě není skútr, ale já klidně na RT pojedu i do města jako na takovém přerostlejším (více přerostlém) skútru. Pěkný den a víkend všem.

StB
StB napsal 25.08.22 v 21:55 10b.

Sem na tom stejně jako "XVASEK" na skoky po okolí PCX a na cesty dál GT a stejně si užívám obou. I moje první jízda na RT (i když na starém modelu) byla nepochopitelná a divná, stačilo ale asi 500km a pochopil jsem úplně jiný styl a vše začalo fungovat. Telelever a paralever je něco nového a chce to zvyknout si. RT je krásný a pohodlný stroj, tak ať slouží.

xvasek
xvasek napsal 25.08.22 v 16:39

No, do města teda nevím, ale proto gustu... Já mám do města Hondu PCX, což sice může vypadat vedle BMW trochu trapně, ale miluju obě motorky - i to PCXko. Když není úplně zima, tak na vzdálenosti do 40km beru spíš PCX. Hlavně když je vedro, tak tričko, kraťasy, otevřenou helmu, na nohy kristusky a jedu si třeba do Malenovic pro pivko... (Které si samozřejmě vypiju až doma.) Nebo rozvést dečka po kamarádech. Na to se RT nehodí, to se nedá vůbec srovnat.

VlČek67
VlČek67 napsal 25.08.22 v 14:32

to DejvGSR: díky za povzbuzení, potřeboval jsem čas a proto mi trvalo více než měsíc než jsem sem vůbec RT-éčko dal, ale dnes už vím, že v garáži zůstane. Díky a ať nám to jezdí

to xvasek: díky za názor a slušné označení "střelec", sám jsem se tituloval hůře a "velký vůl" bylo z těch lepších, ale chtěl jsem zkusit něco jiného a RT-éčko je jiné.
Dnes jsem si už jistý, že projet si zatáčky Tisem pojedu na KTMce, ale rychle pro něco do města nebo z domova do kanclu pojedu na RT-éčku, nikdy bych nevěřil a Ty asi víš, co teď řeknu, ale RT-éčko je v pohodě i do města, mám z toho pocit jako z takového trochu většího skútru

xvasek
xvasek napsal 25.08.22 v 14:13 8b.

Stejná story u mě - RT koupeno náhodou, napřed divný, ale pak velká hromada spokojených najetých kilometrů. Jenom jsi teda střelec, že jsi šel do nové. Já bych teda půl mega za stroj, se kterým nemám žádnou zkušenost a který je hodně divný, určitě nedal.

DejvGSR
DejvGSR napsal 25.08.22 v 13:32 10b.

Pěkně jsem si početl. Stroj to je výborný, ale vyžaduje si prostě zvyknout. Sám mám GS 2021 a to mi sedlo mnohem víc. RT má však ještě větší pohodlí a luxus na palubě, GS se mi zdá mrštnější a hravější. Pokud můžeš provozovat oba stroje, tak nic neřeš a užívej především ty obrovské klady obou strojů. A vždy tě bude bavit přesedat, protože to prostě vždy jasně poznáš.

VlČek67
VlČek67 napsal 25.08.22 v 09:34

to Czechthisout: Blahopřeji k objednávce a jakou budeš mít barvu?

VlČek67
VlČek67 napsal 25.08.22 v 09:04

Díky za zprávu a podporu, před měsícem jsem byl šílený, ale teď už jsem klidný. RT-éčko je určitě dobrá motorka, ale je to sakra jiná motorka než KTM 1290 SAS ! KTMka je pevná a přesná, o RT-éčku jsem si první den myslel, že je to vlnící se užovka. Než jsem koupil, tak jsem se byl celkem 5x projet, poprvé vloni a letos 4x, ale co Ti řekne 50 km a cca 1h projížďka. Všechny předváděčky měly najeto mezi 1600-3500 km a pokaždé to byla jiná motorka a rozhodně je to motorka velmi citlivá na nižší tlak v pneu než předepsaný 2,5/2,9. První den jsem si stoupl do stupaček abych se protáhl a myslel jsem, že stupačky jsou z gumy a že spadnu, dnes už s tím nemám problém. Jj a pěkně se vodí do zatáček a krásně brzdí, takže dnes po 7,5K km už vidím naši společnou budoucnost o moc růžověji.

Czechthisout
Czechthisout napsal 25.08.22 v 08:50 10b.

Moc pekny
Vse co popisujes je specificky na RT a GS. Musis si zvyknout. Po case se ti to zacne moc libit.
Uz mam svou objednanou. Prodal jsem svou GSA a tesim se az v zari si ji vyzvednu.



TOPlist