PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS Dakar (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Maeslo
Vloženo 27.7.2022
Aktualizováno 16.8.2023
Zobrazeno 2 119x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 11 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pali3x
pali3x napsal 13.09.22 v 10:46 10b.

Presne to, čo momentálne zháňam... (len ich nie je nejako veľa - no, nie je to Hornet). Hádam sa nejaká počas jesene / zimy objaví v ponuke.

Hlavne prajem všetky šťastné kilometre a veľa radosti pri jazde

alterego
alterego napsal 10.09.22 v 20:58 10b.

podobný uvažování...

maresaman
maresaman napsal 04.08.22 v 12:15 10b.

angrest.
angrest. napsal 30.07.22 v 13:34

Vychutnávej, užívej, przni a pleň...

Mark09
Mark09 napsal 30.07.22 v 10:58 10b.

David40
David40 napsal 29.07.22 v 22:09 10b.

Parádní, ať dobře slouží

Maeslo
Maeslo napsal 28.07.22 v 11:14

Díky, kluci Guzzí!

pkKun
pkKun napsal 27.07.22 v 20:41 10b.

Pěkný popis, ať slouží ke spokojenosti

sasos69
sasos69 napsal 27.07.22 v 19:30 10b.

Gratulujem Ti k výberu a novej Motorke Pekne popísané! Nech sa ti darí. Aj ja som už mimo svet MG

Maeslo
Maeslo napsal 27.07.22 v 12:45

Slávku, dík za koment a návody - doufám, že to ještě chvilku vydrží, ale určo se budou jednou hodit. Někde už jsem tady viděl náhradu palivového za UFI, taky kolem 300,- oproti tomu 3000 originálu.

Pružiny chci právě měnit vpředu i vzadu za tužší - jen pořád nerozumím, jestli je dozadu třeba progres, když je tam přepákování - ale asi je to při rozdílu v ceně při celkové ceně repasu jedno.

Slávek-TDM
Slávek-TDM napsal 27.07.22 v 12:32 10b.

Já jsem Dakar měl asi rok, nebyla to špatná motorka, ale nějak pro moje účely nevyhověla. V terénu mi vadila právě docela dlouhá jednička a na delší přesuny na Balkán zase možnost jet dlouhodobě nad 130 (motor by to asi zvládnul, ale já ne).
Repas podvozku určitě doporučuju spolu s výměnou zadní pružiny, která je pro jízdu s bagáží dost měkká. Pak by možná i ten terén byl lepší, takto jsem musel na kamenitých úsecích podhušťovat pneumatiky.
Jinak k servisu - měnil jsem těsnění vodní pumpy a spojkové lamely - to je teda dost za trest, kvůli debilně vedené trubce oleje před víkem.
Vše mám ve svém profilu u motorky a v deníku. Tam najdeš i inspiraci, jak řešit startování na 2x levnou výměnou palivového filtru s regulátorem za druhovýrobu z Fabie.



TOPlist