Vlastník | Maeslo | |
---|---|---|
Vloženo | 27.7.2022 | |
Aktualizováno | 16.8.2023 | |
Zobrazeno | 2 119x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
Vlastník | Maeslo | |
---|---|---|
Vloženo | 27.7.2022 | |
Aktualizováno | 16.8.2023 | |
Zobrazeno | 2 119x |
Presne to, čo momentálne zháňam... (len ich nie je nejako veľa - no, nie je to Hornet). Hádam sa nejaká počas jesene / zimy objaví v ponuke.
Hlavne prajem všetky šťastné kilometre a veľa radosti pri jazde
podobný uvažování...
Vychutnávej, užívej, przni a pleň...
Parádní, ať dobře slouží
Díky, kluci Guzzí!
Pěkný popis, ať slouží ke spokojenosti
Gratulujem Ti k výberu a novej Motorke Pekne popísané! Nech sa ti darí. Aj ja som už mimo svet MG
Slávku, dík za koment a návody - doufám, že to ještě chvilku vydrží, ale určo se budou jednou hodit. Někde už jsem tady viděl náhradu palivového za UFI, taky kolem 300,- oproti tomu 3000 originálu.
Pružiny chci právě měnit vpředu i vzadu za tužší - jen pořád nerozumím, jestli je dozadu třeba progres, když je tam přepákování - ale asi je to při rozdílu v ceně při celkové ceně repasu jedno.
Já jsem Dakar měl asi rok, nebyla to špatná motorka, ale nějak pro moje účely nevyhověla. V terénu mi vadila právě docela dlouhá jednička a na delší přesuny na Balkán zase možnost jet dlouhodobě nad 130 (motor by to asi zvládnul, ale já ne).
Repas podvozku určitě doporučuju spolu s výměnou zadní pružiny, která je pro jízdu s bagáží dost měkká. Pak by možná i ten terén byl lepší, takto jsem musel na kamenitých úsecích podhušťovat pneumatiky.
Jinak k servisu - měnil jsem těsnění vodní pumpy a spojkové lamely - to je teda dost za trest, kvůli debilně vedené trubce oleje před víkem.
Vše mám ve svém profilu u motorky a v deníku. Tam najdeš i inspiraci, jak řešit startování na 2x levnou výměnou palivového filtru s regulátorem za druhovýrobu z Fabie.