Vlastník | majsner | |
---|---|---|
Vloženo | 12.1.2022 | |
Aktualizováno | 12.1.2022 | |
Zobrazeno | 854x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
Vlastník | majsner | |
---|---|---|
Vloženo | 12.1.2022 | |
Aktualizováno | 12.1.2022 | |
Zobrazeno | 854x |
Dík! Nedokážu si představit, jak hrozně musel brzdit půlbuben, pokud teď špatně brzdí i celobuben.
Nicméně mám katalog přímo z toho roku a v něm už je to celobuben. Takže za mně lepší verze
Udělal jsi kus práce, ale v tomto roce bych se přikláněl k půlbubnu. Zase na jízdy je to lepší takhle. Ať slouží.
Nemotám, jsou to podobný případy. A guma je adekvátní tak jak jinde na motorce - třeba na podsedlovým plechu.
V 1955 se toho hodně měnilo a v řadě případů bych si mohl vybrat, jestli tam dám novější verzi nebo ne.
Guma je na hovno, divná cesta, motáš víc věcí dohromady. Mám taky několik véček a taky ne do vitríny, tak asi vím o čem píšu. A nebyl náhodou r.v.1955 ještě půlbuben?
Na sekeře mám schválně aspoň gumu - ostrá hrana je fuč, a kulička se holt na páčku "přidávala" povinně už v 70.letech. Zrcátko taky v 55. nebylo, a na historickou původnost to neuhraju - je to všeobecně známá povinnost, takže to mi žíly netrhá. Volím cestu praktičnosti, motorka nebude stát ve vitríně, ale jezdit ale dík!
Jestli je to na VRZ tak tady jde o historickou původnost a ne o nějakou bezpečnost. A ta tzv. sekera (SPZ) na blatníku ti připadne bezpečná? Proč asi byla už hodně dávno zakázaná a spz se pak malovala na blatník? Škoda, renovace je i detailech. Ale jinak dobrý.
Jinak moto už je na veteránech, celkem to byla pohoda. A hlavně jsem nemusel dávat ranec za papíry a přerážet hezký čísla motoru a rámu (obě stejná a původní).
Páčky s kuličkami bohužel - bezpečnost musí mít přednost.
Olejovou nádrží myslím prostě vanu, převodovkovou skříň... prostě ten prostor, kam se leje převodový olej
Pánové, dík za pochvaly! Klakson už je tak, jak má být, šroubovák ztracený od pořízení fotky motorka prodělala vývoj, i já jsem leccos zjistil, takže základní problémy jsou snad vyřešené
Pěkná práce, jen pozor máš obráceně držák klaksonu, ať není díra v blatníku! Páčky s kuličkama neee. Olejová nádrž??
Chlape!
Jediné tvoje štěstí je, žes do svého rudého oře zapíchl "můj" šroubovák.
Honem s ní na veteránské značky, ať může z domácí ohrádky do světa!!! Když sis ji tak vyšperkoval, bylo by škoda, aby na ni sedal prach!!!
Kejva je nej!
Bezva práce , navíc rodinná motorka, to musí těšit dvojnásobně , tak to rychle dodělej a do obchodu mámě pro máslo jenom na JAWA
Tak ať ti to jezdí jen pro potěšení a vždy kolama dolu