Vlastník | Kony | |
---|---|---|
Vloženo | 3.6.2019 | |
Aktualizováno | 28.10.2019 | |
Zobrazeno | 1 589x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
Vlastník | Kony | |
---|---|---|
Vloženo | 3.6.2019 | |
Aktualizováno | 28.10.2019 | |
Zobrazeno | 1 589x |
jo ...to byl ...ale kdyz neco delam...tak poradne, povahovej rys.Motorka si to zaslouzi...a ja taky
To byl teda asi ranec za díly a za lak ještě víc, krásná a kvalitní práce, ale to jejich jednání ..., ale třeba už šli v Brně do sebe.
Clapci...uz se to rysuje.Mam podsedlaky, karburator,kryt,rybiny,nadrz,kola s unaseci,hlavy,klakson,oba blatniky,stupacky,stojan...GO motoru od Petra Košťála, lak od Petra Buriana...doskladam...a budu jezdit...a jezdit
PS: jinak jsem zjistoval, schanel...a ram sedi...i kdyz je bez oka...vyvoz Finsko...je odtamtud...necham to tak.
Horní masku a tlumiče bych pochopil jako přechod z půlbubna což asi původně asi i byl a někdo by ti za ty díly i velmi dobře zaplatil . Za origo 354 podsedláky jsem já opravdu dal ranec. Je to fakt mix dílů. Jestli to byla ale renovace na prodej tak mě to jen utvrzuje o dalším šlendriánu profirenovátorů , stejnou zkušenost a zklamání mám taky. Hlavně že ti to jezdí , nechtěl jsem být jen hnidopich a stále za 10 bodů !
Dokonalá rozhodně není (houkačka bez štítku, horní maska a zadní tlumiče půlbuben, rám bez oka na sajdu, stojan panelka, nádrž z malé kyvky, podsedláky z 250 (origo 350 stojí celkem ranec), doutníky, zadní stupačky z novějších, ale JE na bílých papírech, snad i pojede a hlavně, bude dělat radost. A vo tom to je.
Nádrž je daleko od sedla a zespoda má originál větší vykrojení pro dvě indukčky, na blatníku má čz tuším jiné lemování, podsedláky na 350 jsou zpravidla značeny viz. jawarmaniak a na motoru nesedí. Renovátor si trochu usnadnil práci se sháněním dílů, já jsem se taky několikrát spálil třeba s tím blatníkem z Čz, podsedláky ap. než jsem podle citovaných stránek sehnal a ne levně to co tam má skutečně být a nemusel se stydět vyjet mezi znalé a taky testovat na HV. Jinak je pěkná.
Máš ji moc krásnou ! sice v detailech něco nesedí ale hlavně že z ní máš radost, a to je důležitý.
Mám taky takovou a akorát první provedení(užší bubny) a převládá barva silně rezavá,bohužel na ni nemám čas :(
Zde najdeš detaily:
http://jawarmaniak.w...snosti_kajvacka.html
Nejdulezitejsi je...ze ma cislo ramu...stitku...motoru stejne a puvodni...vse ostatni se da upravit ...ale zajimave postrehy...rad se necham poucit...jak jsi to poznal?
Ajaj to jsem si v mobilu taky nevšiml, Dolin se vyzná, musim na pc už blbě vidím a to jsem chtěl konečně pochválit nějakého renovátora za pečlivost. Škoda, ale jestli je na bílých RZ tak je to jedno.
Hezké! Jen škoda předního blatníku z ČZ/strakonice, nádrže z malé kývačky a podsedláků z Jawa 250/353...doutníky v roce 1956 neexistovaly,...
10b
Koni máš to moc pěkné. Na senilitu máš dost času. Ať se Ti daří.
A ještě houslovy sedlo
Někde jsme vedli o madle diskusi už dříve a tuším, že odborník naslovovzaté Jawarmaniak napsal i kdy se madla ještě nemáčely v barvě už nevím přesně asi kolem tvojeho r.v. Ale jak jsem psal, u 99% renovací se na to majitelé stejně vybodli . Já mám r.v.58 s "chobotem", spinačkou v nádrži a doutníky a neustále slyším jak je to špatně. Není a mají to i autentické stroje.
Děkuji za kladný komentář ...minulost modelu 354 mám načtenou od patnácti let...a madlu jsem nikdy nevěnoval pozornost. Asi pro to...že na mé minulé 354 r.v.1956 bylo chromové. Ale děkuji za zajímavý postřeh. ...každopádně každý modelový typ...měl svoje provedení jasně dané...samozřejmě že je nutné sledovat výrobní číslo a jeho mezníky...sem tam byly modely na vývoz, kde byla některá výbava použita dříve nežli na tuzemských modelech. Je však jasně dohledatelné, jak má který model vypadat. A pro zachování koloběhu motocyklistického života ...a historie...by to tak mělo být zachováno, ať to stojí co to stojí. ...beru to jako vratku motocyklové společnosti. Ale ty vzpomínky...ty jsou k nezaplacení. Doufám že tím moje senilita končí a že se ke kačerovi na šňůrce nikdy nedostanu.
Super, moc pěkná a jsem rád, že máš cit pro detail, protože jiní by rybiny nedali s tím, že tehdy dávali co bylo skladem, nebo dobový tuning a podobné blábolení. Mám taky 354 , senilním už taky 50+
Pozn. jen si nejsem jistý lakováním konců zadního madla což dnes nikdo nedělá dle originálu, ale tvůj ročník by mohl být ještě bez lakování