PROFIL MOTORKY

Jawa 350/354 Kývačka (1956)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kony
Vloženo 3.6.2019
Aktualizováno 28.10.2019
Zobrazeno 1 586x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 15 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kony
Kony napsal 08.10.19 v 20:25

jo ...to byl ...ale kdyz neco delam...tak poradne, povahovej rys.Motorka si to zaslouzi...a ja taky

cmiral
cmiral napsal 08.10.19 v 15:02

To byl teda asi ranec za díly a za lak ještě víc, krásná a kvalitní práce, ale to jejich jednání ..., ale třeba už šli v Brně do sebe.

Kony
Kony napsal 08.08.19 v 18:11

Clapci...uz se to rysuje.Mam podsedlaky, karburator,kryt,rybiny,nadrz,kola s unaseci,hlavy,klakson,oba blatniky,stupacky,stojan...GO motoru od Petra Košťála, lak od Petra Buriana...doskladam...a budu jezdit...a jezdit
PS: jinak jsem zjistoval, schanel...a ram sedi...i kdyz je bez oka...vyvoz Finsko...je odtamtud...necham to tak.

cmiral
cmiral napsal 11.06.19 v 13:01

Horní masku a tlumiče bych pochopil jako přechod z půlbubna což asi původně asi i byl a někdo by ti za ty díly i velmi dobře zaplatil . Za origo 354 podsedláky jsem já opravdu dal ranec. Je to fakt mix dílů. Jestli to byla ale renovace na prodej tak mě to jen utvrzuje o dalším šlendriánu profirenovátorů , stejnou zkušenost a zklamání mám taky. Hlavně že ti to jezdí , nechtěl jsem být jen hnidopich a stále za 10 bodů !

Pesi.
Pesi. napsal 10.06.19 v 13:38

Dokonalá rozhodně není (houkačka bez štítku, horní maska a zadní tlumiče půlbuben, rám bez oka na sajdu, stojan panelka, nádrž z malé kyvky, podsedláky z 250 (origo 350 stojí celkem ranec), doutníky, zadní stupačky z novějších, ale JE na bílých papírech, snad i pojede a hlavně, bude dělat radost. A vo tom to je.

cmiral
cmiral napsal 05.06.19 v 16:50

Nádrž je daleko od sedla a zespoda má originál větší vykrojení pro dvě indukčky, na blatníku má čz tuším jiné lemování, podsedláky na 350 jsou zpravidla značeny viz. jawarmaniak a na motoru nesedí. Renovátor si trochu usnadnil práci se sháněním dílů, já jsem se taky několikrát spálil třeba s tím blatníkem z Čz, podsedláky ap. než jsem podle citovaných stránek sehnal a ne levně to co tam má skutečně být a nemusel se stydět vyjet mezi znalé a taky testovat na HV. Jinak je pěkná.

PajaZR
PajaZR napsal 04.06.19 v 22:43 10b.

Máš ji moc krásnou ! sice v detailech něco nesedí ale hlavně že z ní máš radost, a to je důležitý.
Mám taky takovou a akorát první provedení(užší bubny) a převládá barva silně rezavá,bohužel na ni nemám čas :(
Zde najdeš detaily:
http://jawarmaniak.w...snosti_kajvacka.html

Kony
Kony napsal 04.06.19 v 20:36

Nejdulezitejsi je...ze ma cislo ramu...stitku...motoru stejne a puvodni...vse ostatni se da upravit ...ale zajimave postrehy...rad se necham poucit...jak jsi to poznal?

cmiral
cmiral napsal 04.06.19 v 12:25

Ajaj to jsem si v mobilu taky nevšiml, Dolin se vyzná, musim na pc už blbě vidím a to jsem chtěl konečně pochválit nějakého renovátora za pečlivost. Škoda, ale jestli je na bílých RZ tak je to jedno.

Dolin
Dolin napsal 04.06.19 v 10:49 10b.

Hezké! Jen škoda předního blatníku z ČZ/strakonice, nádrže z malé kývačky a podsedláků z Jawa 250/353...doutníky v roce 1956 neexistovaly,...

10b

pp377
pp377 napsal 03.06.19 v 19:03 10b.

Koni máš to moc pěkné. Na senilitu máš dost času. Ať se Ti daří.

Čadil
Čadil napsal 03.06.19 v 17:41 10b.

A ještě houslovy sedlo

cmiral
cmiral napsal 03.06.19 v 16:43

Někde jsme vedli o madle diskusi už dříve a tuším, že odborník naslovovzaté Jawarmaniak napsal i kdy se madla ještě nemáčely v barvě už nevím přesně asi kolem tvojeho r.v. Ale jak jsem psal, u 99% renovací se na to majitelé stejně vybodli . Já mám r.v.58 s "chobotem", spinačkou v nádrži a doutníky a neustále slyším jak je to špatně. Není a mají to i autentické stroje.

Kony
Kony napsal 03.06.19 v 13:39

Děkuji za kladný komentář ...minulost modelu 354 mám načtenou od patnácti let...a madlu jsem nikdy nevěnoval pozornost. Asi pro to...že na mé minulé 354 r.v.1956 bylo chromové. Ale děkuji za zajímavý postřeh. ...každopádně každý modelový typ...měl svoje provedení jasně dané...samozřejmě že je nutné sledovat výrobní číslo a jeho mezníky...sem tam byly modely na vývoz, kde byla některá výbava použita dříve nežli na tuzemských modelech. Je však jasně dohledatelné, jak má který model vypadat. A pro zachování koloběhu motocyklistického života ...a historie...by to tak mělo být zachováno, ať to stojí co to stojí. ...beru to jako vratku motocyklové společnosti. Ale ty vzpomínky...ty jsou k nezaplacení. Doufám že tím moje senilita končí a že se ke kačerovi na šňůrce nikdy nedostanu.

cmiral
cmiral napsal 03.06.19 v 13:18 10b.

Super, moc pěkná a jsem rád, že máš cit pro detail, protože jiní by rybiny nedali s tím, že tehdy dávali co bylo skladem, nebo dobový tuning a podobné blábolení. Mám taky 354 , senilním už taky 50+
Pozn. jen si nejsem jistý lakováním konců zadního madla což dnes nikdo nedělá dle originálu, ale tvůj ročník by mohl být ještě bez lakování



TOPlist