PROFIL MOTORKY

KTM 1290 Super Adventure R (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník bobanhn
Vloženo 7.5.2019
Aktualizováno 26.5.2019
Zobrazeno 6 331x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 27 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MichalFr
MichalFr napsal 26.12.20 v 20:00 10b.

Top, pekne napsane.

Razol
Razol napsal 15.10.19 v 12:35 10b.

TOPKA pokud se podaří jdu do ni taky ??? dávám 10b

bobanhn
bobanhn napsal 24.06.19 v 21:21

Zdar všem, po letech s motorkama s kardanem (zase) čistím řetěz. Koupil jsem cleaner a lube od Motorexu dle doporučení KTM prodejce. Mam dva dotazy: (1) Co vy na čištění petrolejem? Viděl jsem nějaký videa a zdá se to bejt efektivní a levnej způsob. Někdo nejaky zkušenosti? (2) Odendaváte pri čištění ty plastový kryty nad a pod řetězem, včetně krytu pastorku? Já čistil zatím poprvé, tak jsem to tak neprožíval a nesundaval jsem to. Diky za rady a postřehy.

bobanhn
bobanhn napsal 12.05.19 v 20:54

Mig_35: To by asi jelo famózně. Mám pocit, ze ty vysoký verze u LC jsou 4,5 diesel - tim jsem se jednou (jako spolujezdec) svez a jede to fakt příjemně a svižně. V benzínu je myslím top 4,6 a dokonce 5,7, nemam vlastní zkusenost. Ale asi by to člověka dřív nebo později sežralo. V Hiluxu mám 3,0 diesel a zere mi to k deseti, na dálnici určitě víc, odhaduju klidne 12l. Kdyz nekdy premejslim co po Hiluxu, tak z terénních aut jedině LC - anebo dodávku, v takovy ty uprave se sedačkama v druhy a treti řadě naproti sobě, na cestování super.

ZZZHonda: Mas bezvadnou motorku, GS není populární tak, jak je, bezdůvodně. Objektivně si myslim, ze je i vyváženější. KTM SAR je ale, podle meho názoru, pecka predevsim v tom, ze se s tím jako by nesere. At uz jde o design, výkon motoru, celkovej mix. Je to ale pocit po 800 km, po roce - dvou začnu skutečně tušit, o cem ta motorka doopravdy je.

ZZZHonda
ZZZHonda napsal 12.05.19 v 15:40 9b.

Sametová mrcha
Jak jsi to napsal, tak o ní začínám uvažovat
Já co měl BMW... Vzhled pro mě nic moc, ale z fotky to klame... Chce to vidět živě.
Je vidět že jsi spokojenej
Ať ti dělá radost

Mig_35
Mig_35 napsal 11.05.19 v 11:26

Tak to máme podobný vkus. Verze 4.0 benzín mi dost leží v hlavě:)

bobanhn
bobanhn napsal 10.05.19 v 22:38

Mam Hiluxe a jezdím s nim skoro jenom po asfaltu, tak to mam asi vrozený. A neni to utrpení, je to pecka!

Mig_35
Mig_35 napsal 10.05.19 v 20:53

čím menší kolo vepředu, tím větší ovladatelnost. proto je Multistrada nebo S1000XR samozřejmě daleko ovladatelnější, ale zase neschopnější v terénu. proto se motardy přezouvají z endurových 21/18 na 17/17. na druhou stranu je to zase limitující v terénu, s větším předním kolem projedeš větší díru, bez toho, že bys "zakopnul".
zkrátka vybral sis verzi, se kterou by bylo škoda se nepodívat do terénu, aspoň polňačky a šotoliny.
ale na druhou stranu, já třeba nesnáším SUV a kdybych měl mít nějakého teréňáka, byl by to Land Cruiser a jezdil bych s ním stejně skoro jenom po cestě, jakkoliv je to většinu času utrpení:)

bobanhn
bobanhn napsal 10.05.19 v 19:40

Tady tematickej postřeh jedné z recenzí z 1/2019:

http://motohouse.cz/...super-adventure-r-t/

“21? kolo vpředu u eRka propůjčuje motorce mimořádnou ochotu měnit směr, ale současně snižuje stabilitu ve vysokých rychlostech. Do nějakých 160 km/h je to okay, potom už je cítit v řídítkách lehký pohyb. Není to nebezpečné, ale je to dost znatelné na to, aby vás to udrželo vzhůru. 1290 T ničím takovým netrpí a upaluje bez náznaku vlnění až za hranici dvěstěšedesáti.

Šílenost. Na silnici se nepohybuje nic, co by vás mohlo v přímce ohrozit. Snad jedině litrový superbike, ale ten potom v zatáčkách hladce smáznete na obou strojích. Pomůže k tomu i quickshifter. Masakr.”

bobanhn
bobanhn napsal 10.05.19 v 19:24

Diky za postřehy, Mig_35. Nemyslím si, ze je za Tvymi komentáři neco negativního, zášť nebo cokoli takovýho. Absolutne ne. V tom, co píšeš, máš point. A díky za to, ze to sem píšeš. Od toho, myslim, jsou tyhle stránky. Koupil jsem si terénní verzi a (zatím) jezdím jen asfalt. Tak to proste je. Já, jak jsem psal, mam za sebou (teprve) 800 km (vcetne par zatáček) a zatím hodnotim, jak hodnotim. Za chvilku jdu na prvni servis po 1000 km, pak snad najedu vic a zas sem neco napisu. Zatím - za me - je KTM 1290 R famózní motorka, ktera se vede (na asfaltu) jako kolo, ochota jít do zatáček je na tak velkou motorku pozoruhodná. Jak hodnotis rozdíl mezi 21 a 19 pri průjezdu zatáčkou?

Mig_35
Mig_35 napsal 10.05.19 v 17:22

všechno co jsem chtěl říct bylo, že sis koupil terénní verzi na asfalt, protože líp vypadá. jestli máš pocit, že to je kvůli tomu, že mám bramboru, tak tě můžu uklidnit, v garáži mám 4x KTM, 3x BMW a jednu HQ. žádná zášť za tím opravdu není...
a né, 21ka vs 19ka opravdu není rozdíl jen na dálnici, poznáš to v první zatáčce...

bobanhn
bobanhn napsal 10.05.19 v 16:37

Diky za názory, kluci. Ja mam kazdopadne takovou motorku, jakou jsem chtel. Postŕehy vcetne pocitu z 21 předního kola sem píšu pro zajímavost, dela mi radost podělit se o dojmy z novy motorky a pak taky z toho důvodu, aby to někomu pomohlo pro volbě. Věděl jsem, do ceho jdu a jsem spokojenej. Kdybych si koupil eSko, byl bych spokojenější jen na dálnici (tam se ale, asi jako kazdej, snažím jezdit co mozna nejméně), ale kdykoli bych se na ni podíval v garáži, litoval bych, ze jsem nešel do eRka. Kupte si, co kdo chcete - jako ja. Všem - i majitelům brambor preju jenom radost, stesti a pohodu nejen na motorce.

Mig_35
Mig_35 napsal 10.05.19 v 15:14

madMike: já se neptám, proč si nevzal bramboru. Ptám se, proč si vybral verzi s 21kou. Už to vím, kvůli vzhledu. Asi možná mohl nejdřív vyzkoušet projet obě verze, 21ka vepředu je na asfaltu trochu opruz...

bobanhn
bobanhn napsal 10.05.19 v 13:53

Ahoj, nikde jsem nevysvětloval, proc ne eSko, naopak jsem psal, ze kdo chce rychlý přesuny po dálnici, ať volí eSko a ne eRko. Ja si koupil eRko, protoze jsem klidnější jezdec a legální rychlosti mi stačí, a protoze mi eRko prijde subjektivně hezčí. Navic si trochu prohrávám s terénníma ambicema (ale s těmi počkám, az se zajedu).

Brukev
Brukev napsal 10.05.19 v 13:51

Migu, já osobně to myslel tak, ze Rko proste vypadá lip ( barva, padáky, výška ) a celkové i v testech se na tom většinou všichni takto shodují... ke KTM to proste patří ... ale to je můj názor , je super ze máme volbu výběru.
Bobanhne, já to řeším rolkou ( motovalec ) a navíc ty mas Top ... kamarád jel vloni na GSA s kuframa po Alpách no a jelikož jima furt skrtal a nevešel se v kolonách ... tak letos prej jede bez . Ale chápu ze to asi není ideální řešení ... musíš to kurtovat a ideál je to jen v jednom ... ale vejdes se a stojí to 1/30 co kufry

MadMike
MadMike napsal 10.05.19 v 13:48 10b.

Chtěl co u báwa nenajde

Mig_35
Mig_35 napsal 10.05.19 v 13:00 10b.

Já to asi špatně čtu, ale kde jsi uvedl vysvětlení, proč ne eSko? Protože není cool? Protože moc nechápu, proč se čistě asfaltový jezdec bude trápit s 21kou vepředu...

bobanhn
bobanhn napsal 10.05.19 v 12:06

Jak se to dá řeśit? Díky.

Brukev
Brukev napsal 10.05.19 v 10:45 10b.

Aha tak ty kufry to je taky zajímavý ... no to se ale řešit dá. Já aní nevím kolik maji ty Multistrádí ale ve 250 ještě držej )))

bobanhn
bobanhn napsal 10.05.19 v 09:44

Děkuju kluci. K tomu přednímu kolu - je to tak, přesuny v opravdu vysokých rychlostech po dálnici nejsou silnou stránkou R verze. Navíc je potřeba počítat s tim, ze pokud pojedete s kuframa (mam zatím jen top case, hliník od Touratechu), tak tam počítá konstrukce s maximálkou 130 km/h. Bez kufrů na pohodu 150 - 160. Vejš už to cejtíte. Kdo to chce smažit rychleji, mel by volit S verzi, nebo jak píše Brukev, 1250 GS od BMW. Ja ale BMW vyřadil z důvodů, který jsem popsal. S verze ale není, a zase souhlas, tak zatraceně cool jako eRko.

Brukev
Brukev napsal 10.05.19 v 08:54

Super stroj a dobra recenze . A hlavně jsi popsal ( pro mě ) dost důležitý detail a to je jízda po silnici s 21 kolem ... mě se totiž SA taky líbí a je v mem hledáčku... jenže ... svezl jsem se na 1190R a přesně jak píšeš , ve 180 sem dostal nafackovano od riditek. Tou dobou jsem měl Speed Tripla a tak to pro mě byl docela šok a rozhodlo to o koupi Multistrady místo 1190 pro kterou jsem jel. Chápu ze do terénu je to výhoda , ale za sebe vím , zě v našich podmínkách pojedu terén max 20% a naše parta jezdí zatím jen silnici a dlouhý túry po Evropě ... takže max 19ka co má Sko ale to není zdaleka tak cool jako Rko . No a co udělalo BMW ?? Esli se nepletu, tak 1250GSA má ve predu 19 a s novým motorem už i super výkon ... no a babo raď. Já vím ze je to možná detail, ale kdo nezkusil tak neví a po Multistrade která i ve 250ti jede jak po kolejích a v zatáčkách se ji jen tak něco neudrží , je to těžké rozhodování ... a i proto je fajn, ze se tady o toto můžeme podělit ???

BIGBOSSGTR
BIGBOSSGTR napsal 10.05.19 v 07:32 10b.

Krásná mašina a skvěle sepsaná recenze - ať slouží

jiřus69
jiřus69 napsal 08.05.19 v 12:03 10b.

Moc pěkná motorka a pěkně napsaná recenze. Díky, že zmiňuješ praktické věci jako jsou výška osoby, výše otáček, kde se jí to moc nelíbí apod... To hodně pomáhá ostatním při jejich rozhodování. Přeji ti spousta spokojených km.

bobanhn
bobanhn napsal 08.05.19 v 10:04

Děkuju kluci. Mám ji chvilku a jsem z ní nadšenej. Přeju nám všem hodne pohody a štěstí v sedle nejen tuhle sezónu.

NXram
NXram napsal 08.05.19 v 09:27 10b.

Je to pecka, já vím , ale já šel raději do 1090, méně elektroniky a těch 125 koníků mě naprosto stačí, ale nikdy neříkej nikdy Naprosto chápu proč si nešel do GS
Užívej si ji ve zdraví

fsmoula
fsmoula napsal 08.05.19 v 08:46 10b.

Parádní kachna za 10b.

69šakal
69šakal napsal 08.05.19 v 07:03 10b.

Ať ti dělá jenom radost! Já jsem se jí bál, nemám na ní dostatek pořádku v hlavě. Je to divočina



TOPlist