Vlastník | Sitaki | |
---|---|---|
Vloženo | 1.2.2018 | |
Aktualizováno | 17.2.2024 | |
Zobrazeno | 7 059x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
Vlastník | Sitaki | |
---|---|---|
Vloženo | 1.2.2018 | |
Aktualizováno | 17.2.2024 | |
Zobrazeno | 7 059x |
Skvělý stroj, skvělý polep!
Ať dělá radost
Píšeš, že tam máš vyhrievané hefty. Ako si to riešil? Oxford, alebo niečo iné? Naposledy keď som mal Oxford, tak mi vadila veľká hrúbka gripu a chcel by som niečo užšie. Pohrávam sa s myšlienkou Symtec Heat Demon, ale tam mi vadí absencia inteligentného vypínania v kombinácií s malou batériou PR7...
Dík za odpoveď
Á, tak to je ten stroj kterej jsem u Pardála okukoval, pěkně sis ty polepy vymyslel
Sám bych měl mít na konci jara nebo v létě volný peníze, tak do ní pak taky půjdu, i nějakej ten polep vymejšlím. Tak se pak třeba někde v bahně potkáme.
Čau, Tom
Máš to fakt pěkný
A super popis
Dopisuj zkušenosti,fotky atd .. budeme Tě sledovat
Sice mi byla ukradena, ale koupil jsem jinou, tak nejaky srovnani mam.. ale jo, jak pises.. je jasny, ze to nikdy nebude ostra motorka.. ale ze vsech zkousenych ma k ni nejbliz...
Hele, já jezdím taky hobby, v popisu píšeš, že Ti Husku ukradli a ani jsi na ní nejel. Až budeš mít odjeto alespoň 200 mth na ostré, ideálně s někým, kdo Tě vezme do pořádnýho terénu, kde motorku využiješ na 100 procent a už budeš alespoň trochu znalej věci, potom to srovnej. Respektive potom už Tě ani ve snu nenapadne porovnání dual sport x ostrý enduro. Je pravda, že spousta lidí přemýšlí, jestli koupit tupou s vidinou nenáročného servisu a nebo ostrou, kde se tomu holt člověk musí věnovat a stojí to hrachy. Prošel jsem si tím taky, přes dual sporty k olítané ostré až po zánovní ostrou a ano, pokud se budeme bavit o motání se mezi stromama a ježdění po cestách, je vcelku jedno, na čem jedeš a AJP určitě dostačuje, ale garantuju Ti, že okruh, co jezdíme na ostrejch, bys s tím AJPčkem ani neobjel. Já bych to na 690 neobjel taky, protože ta motorka na to nemá. A ano, bavíme se pořád o hobby ježdění.. Není to myšleno nijak ve zlým, časem možná taky přijdeš na to, že dual sport sice umí všechno, ale nic pořádně. :)
GreenBear.. nepisu blbost.. Pokud se motame v lese mezi stromama, po cestech atd. jedeme na tom stejne rychle... Jasne, ze pokud budeme resit kdo na tom jede, tak je to jina.. Bavim se o nasich hobby moznostech a schopnostech... Je to stejny jako kdyz mi reknes, ze nemuzu srovnat 1190 a AJP.. je to pouze muj nazor a pokud mam tu moznost, ze vlastnim obe motorky, tak srovnam.. myslim, ze spoustu lidi zajima srovnani hobby jezdce u tehle motorky.. soudim dle toho jak jsem hledal info ja :)
Měl jsem ji půjčenou tak vím o čem mluvíš :) Velká co v rukou pilota stačí malé “leckde”, někde muže mít i navrch a její strop jsou az fyzikální zákony, protože stejnej kopec jako stokilová jet prostě nemůže žádná se 150 kg. Ja šel nakonec do te menší segry tak ať slouží!
paradní mašina !!! testoval jsem ji taky a přemyšlim. zatim HQ450te
at jezdi
.
Bylo by dobrý nesrovnávat ostrou motorku s dual sportem, když neumíš využít možnosti ostré, které Ti ta motorka nabízí. Potom bys nenapsal takovou kravinu, že dá motorka všechno stejně jak ostrá. Chápu, že seš nadšenej z nového stroje, mám doma KTM 690 Enduro a ostrý enduro, na 690 se dá zajet kde co, ale pokud trochu umíš, s ostrou tomu ujedeš v lese jak nic a podíváš se na kopce, kam bys 690 tahal tak leda jeřábem.
Tak to jsou v Ř dva kusy :) Polepy se mi líbí, taky asi pořešim.
...hlavně ty další fotky
Presne tak... ale bejk tam neni kvuli autorskym pravum...
Polep barvy ala Redbul Ktm, ale sluší, proč ne?
Vyzerá to na super stroj! Aktuálne mám AJP PR5 a celkom by som upgradeoval na PR7 Tak veľa šťastných km!
Z těch písmenek úplně tryská to nadšení! Tak přeju, ať vydrží napořád.
Osobne by ma ani názor dakarského jazdca na túto motoru nezaujímal. Ja nepotrebujem naháňať sekundy v Rumunsku či na Balkáne. Ja sa potrebujem v relatívnom pohodlí prepraviť asfaltom (ak je na PR7 jazda 140 ok, tak nie je čo riešiť) a v teréne ak narazím na enduro úseky (nie, nehovorím o šotoline), tak mať pod sebou takmer enduro stroj. Zatiaľ som neregistroval negatíva od tých, čo na PR7 jazdili. (Žiaľ, ja som ešte nemal tú česť si ju skúsiť).
Mne z toho vychádza, že v súčasnosti (aktuálna ponuka) táto motorka nemá konkurenta.
Za mňa dizajnovo na hovno, ale technicky na jednotku. Ak by som mal možnosť si ju kúpiť, tak neváham.
Nech robí radosť.
Zajmavá cesta k ní... tak at slouži co nejdele a nejsou žádne negativita
Ještě pořád sedím na KTM 1190 R - jasně silnice především.
KTM 790 - ta jí nahradí Jinak super AJP a cením si odvahy jít do něčeho takového a doufám, že využiješ ten potenciál
Paráda...
Ať ti slouží, Já tu mou nesetřím a je to bomba motorka 👍
Čím více čtu o takovýchto strojích, tím více se těším na KTM 790 Adventure
Mně se celková filozofie i motorky AJP líbí a tato recenze mě v tom jen utvrzuje Ať ti ti lítá
Hezký bezprostřední povídání, motorka jako taková má myslim v terénu dost co ukázat
Jediný co ji asi může limitovat, je lidský faktor, nemyslím tvůj, všeobecně bráno..
Takže kolama dolů a bahnu zdar Přeju hodně příjemných zážitků v sedle
Hezkej design
Diky moc! Dodam fotky z bahneni!!
Pěkná mašina i recenze
Paradni tesim se na dalsi fotky.
Naprosto boží! Doufám že ji ještě budou vyrábět, až se k ní rozhoupám