Vlastník | Jejdapatník... | |
---|---|---|
Vloženo | 19.11.2015 | |
Aktualizováno | 20.5.2018 | |
Zobrazeno | 4 406x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
Vlastník | Jejdapatník... | |
---|---|---|
Vloženo | 19.11.2015 | |
Aktualizováno | 20.5.2018 | |
Zobrazeno | 4 406x |
Hodně dobrej text
Pěkně napsáno, pobavilo
Parádní recenze Dobře jsem se pobavil. Já tu motorku chci
Jejda - po delší době jsem se mrknul na motorkáře a hned 12 komentářů - děkuji za všechny...!
Stavět proti sobě v diskuzi GS a ADV bude vždycky na zdejším webu pochodováním po tenkém ledě a cimrmanovským citátem to moc nevylepšíš Ale ať to beru jak to beru velký ADV z Mattighofenu je poslední "DAKAROVKA" a tím to mám všechno dané jaksi předem
pobavilo
Tož pěkně jemné podráždění GS kařů ale oni to dělaj taky je to věčná rivalita a to k tomu prostě patří . Ja měl 12 ADV 5 let od novasa jelikož jsem šel z cestáků na endurocestáka tak to bylo něco pro mne dálky s obrnadrží je jezdí dobře . Teren jo to byl problém je to meně obratné tupé ikdyž komplet předělanej airbox a lip to jelo stejně to bylo na projetí terenem ne ježdění v terenu.
A tak po LT 12 RT11 přišla 950ADV.
|Ted po 3 letech mne pořád překvapuje co dokáže jak jede jak je spolehlivá málo žere ja nevím kde to ti GSkaři čtou ale ja s tim nemám špatné zkušenosti a to je i servisuju, ono je tu zasadní poměr SRANÍ SE / ZPUSOB POUŽÍVÁNÍ .
BMWR1200GSA rv 07 1000km strašny rozdil ve vypálení kolen dorazi klapek jeden je mechanicky zadřenej a nejde doladit asi se na to v BMW vysrali cele to předělávám na jiné šroubky 1400km přerušeni dovolené v alpách -klekl imobilizer 18000 km po zaruce odešel palivoměr , 20000 km odešla elektronika čerpadla , nasledně asi po par měsicích svolavačka - tak že jsem dostal další elektroniku do zalohy . 5 let 32tis KM 99% silnice ve 2 (poslední rok jsem nejezdil ) 4 rokem jsem začal trochu ofroadit začíná se ozývat hučení z kardanu . zadní tlumíč skáče jak kuzle polovina stupnu utlumu jakoby tam nebyla vubec nereaguje předek je zase tvrdej ikdyž je na min nastavení podvozku je na bodu mrazu už z výroby (na enduro ) . vzd filtr je do čtvrtky zableptanej nevim kere kokot vymyslel sat bordel a vodu pěně hned jak lita od předního kola (na enduro kokotina)
Dále je potřeba na GS do terenu přikupit tlumiče a fšecky ty touratechy aby se něco nepokurvilo což znamená dalších 50 taců a + 10Kg a už jsme zase uplně jinde .
KTM jezdím i dálky za cca 5,8-6,5 l /100 v tereu to neřeším .
doplnky - jen padáky na dálky velký plexi
jinak je tam vše z výroby a vše funguje najeto cca první rok 6 tis silnice a alp šotolinky druhý asi 4 tis to same a domácí off a letos asi 2500 většinou OFF kros tratě lesy apod investice olej desky
gumy přední šavle čištění výměny naplně.
co tu maj najeto cca 50-60 tacu tak klasika ventil vule šponováky vod pumpa spojk valeček nic zasadního
Za mně prostě dobrý univerzální nutno vyzkoušet každý se v tom najde jediný problém , není na to co dokupovat .
je to taky přesně ono co jsem hledal
Hehe... super motorka, taky jsem jim měl kdysi v hledáčku, ale mezitím přišlo KTM s novým advíkem a to je už zas moc. Jo a já mám báwo, KTM se mi taky líbí. Někdy tě vemu do terénu Do bahna a písku!
Tak ať dobře slouží a moc nežere!
Musí byt zábavná. Zkušenost s KTM mám jen s 1050 Advikem a byl jsem nadšenej! Ale u 990 jsem slyšel o nespolehlivosti a hlavně pekelný spotřebě. Je to tak a mám se radši podívat po 1050?
Hezkej článek.
Ale jo něco na tom možná bude, měl jsem podobný problém s rozhodováním, přesto jsem před pár dny přivezl domů GS a to nejsem starej, plešatej a s pupkem , co člověk to názor a to beru , každopádně s touhle kráskou budeš jakž takž vyčnívat, což se s mojí GS říct nedá, ale nevadí mi to. Přeju hodně zábavy
10b. za článek Paráda, na vyjížďce sem potkal asi tuhle 990 a borec na tom vcelku divočil, na každém výjezdu z vesnice záda Tak ať jezdí a hlavně ať netlačíš nebo neděláš motor
Gratulace k pomerancum .
s tím musím jen souhlasit..přesně vím o čem mluvíš
Víc než pekelně dobře napsané. Hezky se to četlo i ja se tak rozhodoval . To co to umi v terenu posoudi ti co na tom umej, ja se trapim, neni to masinou ale mnou, jenze co to dokaze po takovem vyletu do terenu udelat z jezdcem pri vyjezdu na asfalt, to teda zasnu. Otacky porad nad sedm, vyjezdy s prokluzem zadniho kola, brzdy na posledni chvili. Samo musim se za ten den rozjezdit, ale ja vim ze jedina brzda jsem akorat ja. A myslim ze ji nikdy nadostanu na hranici.
A ano jelikoz ma nalitano pres 200tis se tretim motorem tak potrebuje servis viz denik, ale neni to tak strasne co se penez tyce. Vsechno se da opravit. Ja jsem spokojen
Super napsano Ať slouží
KTM je KTM, o tom žádná!na druhou stranu mi Advik absolutně nesedl. Ať slouzi 10!