Malej, lehouckej ovladatelnej, nenarocnej komar :D
Motorka koupena od FIRMA:Street Moto (Plzeň 1-Bolevec) - dobre
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha WR 250X: vaha, nevhodna na ostrejsi enduro po prendani kol
První dojmy - na 250 je to celkem zivy, krasne ovladatelna, bere hezky odspodu, vhodna pro zacatecniky, nizkootackovej motor takze predpokladam ze neco vydrzi, podle me krasna :) a s doma vyfukem ma peknej zvoucek.
Motorku bych doporučil pro - pro lidi co hledaji masinu na kazdej den na litani po lesich, polich, meste, okreskach a taky pro zacatecniky v jedne stope...
Recenze
Mame za sebou zajizdeci fazi kterou sme absolvovali na enduro kolech protoze na silnici by to nebylo moc zazivny a par set kilasku v ostrejsim tempu. Motorka mi sedla do ruky na vybornou v terenu se vodi velmi prijemne, plne nastavitelnej podvozek ma neco do sebe :) motor taha az neuveritelne uz od spodu je to asi diky prevodu vice do sily takze na silnici je maximalka s enduro rozetou 125 km/h ale kdo by na spuntech mel zapotrebi naky trhani rekordu ze?
Na motardovych kolech masina pada do zatacek uplne sama, neni problem utrhnout zadek do mensiho driftiku plynem. Jen to bude chtit drobet poladit prevod sice je ten zatah prijemnej ale maximalka tim dost trpi cestovni rychlost je idelani kolem 100 km/h.
Brzdy jsou pro enduro uplne dostacujici ale na SM kolech je predni slaboucka jak cajicek zatim to budeme resit vymenou desek popripade casem vetsi kotouc.
Spotreba na silnici kdy je motorka vyslovene tyrana je 4,5 litru na sto a v terenu se pohybuje taky kolem hodnoty +-5 litru dle tempa a narocnosti.
Celkem s motorkou jsem opet spokojen stejne jako s predchozi PR4 jen je ta PR5 proste pro velkyho tezkyho kluka podstatne lepsi volba ten rozdil ve vykonu je znat snad to nebude na ukor zivotnosti...
Už se těšim, až si je taky vyzkouším... Mára AJP PR5
pr4 jeste porad mam nejspis ji podedi sestra az se ji prestane bat a nebo holt pujde do sveta :) motardovy kola jsem bral kuli jezdeni po okoli a do prace je skoda zbytecne sjizdet spunty po asfaltu...budu se snazit sem neco obcas nasmolit ;)
Nádhera Chci jí taky Ale na těch malých kolech nevypadá tak dobře jako na velikých kolech Jak píše kolega, budeme všichni rádi, kdyby jsi přispíval do deníku o všech vylepšeních popř. nějakých neduhách, kterých bude snad co nejméně
Aha, takže důvod prodeje PR4ky má jméno PR5 . Nebo se pletu a máte dokonce oba modely? Každopádně obě motorky jsou parádní . Kdybych kupoval nový stroj, o AJP bych velice silně uvažoval .
Tak přeju ať dobře slouží a dělá jen radost . Jo a doufám, že se občas zase objeví nějaký zápis v deníku