PROFIL MOTORKY

Yamaha Majesty 250 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kaplík
Vloženo 27.1.2014
Aktualizováno 13.5.2014
Zobrazeno 2 655x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Rychlá, svižná, pěkná motorka. Na vzhled jsem si zvykal, ale teď mi připadá nádherná !

Více fotografii

Motorka koupena od Dom999 (Tábor) - Vše v pořádku :-)

První dojmy - Přestupoval jsem z CPI oliveru 50 ccm, takže první dojmy samozřejmě parádní! Pokud to budu porovnávat s 50 ccm, tak má neskutečnou akceleraci, všechny co jsem vezl, říkali, že mi málem ulítli :-)..více napíšu na jaře, až si udělám řidičák... Co bych motorce vytknul? Asi popraskané spoje plastů, ale to asi záleží na majitelích, než na motorce,, nic jiného mě nenapadá

Doplňky na motorce - Malossi Multivar, cestovní plexi

Recenze

Naskytla se výhodná nabídka, tak jsem po ní šel.
Najeto asi 50 KM,, zatím jsem dolaďoval věci, které mi neseděly jako např. ( bouchání plastů atp.)
jízda- požitek... mám na motorce cestovní velké plexi. Nejdřív jsem se před ním bránil, ale po jízdě bez něj jsem změnil názor. Plexi je parádní věc. V podstatě nemusíte mít plexi na helmě ;))
motor- jelikož je asi rok po repasu motoru, tak paráda
ovladatelnost- zatím za tečh mých málo naježděných km se mi zdá, že se ovládá dobře. Nejsem zvyklý na to "kroucení", ale to je uložením motoru.
spolujezdec- sám jsem si to vyzkoušel a zdá se mi- že se sedí dost vysoko. Řidič se zdá jako prcek :D. Madlo je z pěknýho materiálu, takže se za něj pěkně drží..
poruchy : 1. ucházející pneu kolem ráfku- prý zhnilý ráfek zevnitř, vyřešeno v pneuservisu za 250 kč- dali tam nějakou černou patlaninu
2. startování- občas jen tak vypadlo startování, startovací relé cvakalo, ale startér se ani nepohl. Pomohlo vyčištění startéru, kde vypadlo držátko uhlíku.
3. "palubová deska" měla ulomené příchyty k vnitřnímu plastu, vyřešeno pár šroubama.
4. Občas se mi stalo že nešla za plynem a jela sotva 80 z kopce. Po pár minutách jízdy se to probralo a začlo jezdit normálně. Včera 15.2 při projížďce se za 80 km neprobral. Ten den jsme to rozebrali, zjistili jsme že řemen je na hodně místech popraskanej a na jednom místě je prasklej do půlky. Jsou sjeté válečky, ale ty mají málo nalítáno, každopádně koupím nový. U malossi válečků prý normální jev. V celku sjetá polořemenice, zjistili jsme že se nesjíždí až do konce. Odůvodněno tím, že je na majesty krátký řemen. Ovšem to nebyly příčiny toho, že to jelo 80...bylo to tím, že se sloupala a připekla barva v karburátoru na šoupátku. Barva odstraněna a čekáme co to udělá. Zatím je to v pohodě a majesty je zase ve svým živlu :)... Na jaře budu kupovat vzduch. filtr, válečky, řemen, polořemenici.
20.2 - Koupě polořemenice 400,-, malossi řemen 1325,-
5.3.14
5. Tak sekání membrány je tu znova. Objednaná nová za 1970,- ( nyní vše v pořádku)
9.4.14
7. koupeny válečky malossi 11g za 746,-. Skútr najednou ožil !
11.5.14
Skútr ujel už hodně KM a nemůžu si stěžovat. Ve městě jsem všude první !

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kaplík
kaplík napsal 13.05.14 v 14:56

Více komentářů



TOPlist