renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha Majesty 250 (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník romidino
Vloženo 1.12.2015
Aktualizováno 1.12.2015
Zobrazeno 3 870x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Mám ji už delší dobu , je to držák jako hrom ! Abych ji tolik nezatěžoval , tak jsem si pořídil Deauville 650.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki AN 400 Burgman: Yamaha je originál Japonec - spolehlivost a výdrž !

První dojmy - První dojmy nedokážu popsat , už je to dávno - asi 6let , ale zátah plynu , když jsem na ní sednul byl pro mne úžasný . Jezdil jsem před tím Jawu Californian a to v roce 1989.

Motorku bych doporučil pro - Pro holky , nebo pro kochače...

Doplňky na motorce - Totálně se mi vysypal výfuk , byl to zvuk sypacích se příborů . Nesehnal jsem origo a nutili mi Akrapovič , - nedal jsem jej , abych zachoval vše origo - celý rozřezal a Tigem svařil , byla to fuška , ty vypálené přepážky...

Recenze

Yamahu Majesty jsem si vybral na různá kladná doporučení . Těžko se už asi vrátím k veteránům , ale ona už za chvíli veterán bude. Tento článek jsem píši po tom , co jsem na ní najel sám více jak 70tis km . Celkový doložitelný nájezd na ní je v současné době rovných 165 000 tis. km. Na 98 000 měla udělanou výměnu válce - sada a jezdil jsem vesele dál . Na tachometru pouze 60 tis , protože je 5ti místný , a začala se postupně sypat . Vodní pumpa - repas a nová. Startér a dobíjení . Přetěsněny šavle a vyměněny zadní tlumiče . Samozřejmě destičky , pakny a takové provozní věci nepočítám ...!
No a když toto vše bylo hotovo a říkal jsem si " holka - Majdo , dotáhnem to bez GO do té další stovky , tak... Jsem ji přidřel a to dole na klice...
Každý jiný by to vzdal a nechal zvrakovat , ale já ji mám jako srdcovku a proto jsem do ní ani ne po roce nasypal - nemohu napsat kolik , ale móóóc a dal ji dohromady.
Dostala repas kliky , ojnice , veškerá ložiska , uložení , rozvody, další výbrus , repas hlavy - ventily , gufera , další věci komplet spojka , varec atd. ...
Každý pochopí , že po této investici je Majda neprodejná , ale já ji v žádném případě neprodám . Po celkové GO mám najeto necelých 2000km , takže akorát tak zajeto , spotřeba je tak těsně pod 3 litry , před GO si pápla víc . Na nádrž teď najedu tak 300km a dotankovávám . Ve dvou si vezme i 4 litry , ale jezdíme jenom kratší vyjížďky . Na delší cesty s moji drahou jezdíme na Deauvilce .
Všichni kdo ji máte a je u Vás větší nájezd , tak dávejte sakra pozor na pápnutí oleje při větší zátěži !!!
Každá mašina má svá pro a proti , malá 12" kolečka už tady řešily , pozor na díry ! Na město je perfektní !
Ještě Vám napíši výr .č. je to vážně jedna z prvních - JYA4UC00000000963 ! První série vyrobená v Japan.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Machajda
Machajda napsal 09.05.17 v 11:09 10b.

pěkná majda, fajn čtení

postak1
postak1 napsal 05.02.17 v 14:43 10b.

Ahoj-Tak to jsem fakt nevěděl,že mám italku.Máš taky moc pěknou majdu .
Tak ahoj.--tak za 10 b.

Sieg
Sieg napsal 06.02.16 v 00:37

.

Sieg
Sieg napsal 05.02.16 v 22:29 10b.

Ahoj, tak jsem si taky pořídil tuhle majdu. Hned na to koupil barvu ( bílou ). Říkal jsem si bílou jen tak někdo nemá a ejhle. Krásná recenze, tam moje má podle tacho 40 000km.

mokomido
mokomido napsal 08.12.15 v 10:32 10b.

dobrá volba jen přidat trochu koní pod poklici...naviděnou na cestách necestách...

Více komentářů



TOPlist