Univerzální nenáročná motorka.
První dojmy - Po NTV byl první dojem z jízdy ovladatelnost jízdního kola a absence větru lomcujicího přilbou.
Doplňky na motorce - vyhřívané rukojeti, padáky, kufry
Recenze
Výběr Transalpa byla logická odezva na vývoj stavu pozemních komunikací v okolí.
Motor je sametově jemný takřka od volnoběhu, nerozptyluje řidiče žádnými emocemi ani poruchami a ten se může soustředit na jízdu a objevování krajiny. Jeho výkon je dostačující pro turistické jízdy po okresních silnicích, na dálnici pár kW chybí. Dá se sice jet předpisových 130km/h, ale není to žádný požitek.
Brzdy jsou na enduro dostačující, nevím jak je na tom předchozí gererace Transalpů s jedním kotoučem, ale popsal bych je jako jemně dávkovatelné a nekousavé.
Podvozek je lehce gumovitý, ale čitelný, trochu se dá ovlivnit nastavením pružicí a tlumicí jednoty a samozřejmě volbou pneumatik. Po namontování bočních kufrů se stává trochu jankovitým a citlivým na boční vítr.
Idealním prostředím pro Transalpa jsou úzké rozbité silnice v horském prostředí, kterých je např. na valašsku plno.
Co se týká spolehlivosti, nemohu si stěžovat. Kromě spotřebního materiálu nebylo potřeba nic řešit, stejně jako u předchozího NTV 650 s prakticky stejným motorem. Dokonce ani regulátor dobíjení , údajně slabou stránku hondy.
Díky všem za komentáře
Gratulace
Sázka na jistotu
Taky jsem měl tu čest
10b
Strašně rád na něj vzpomínám!! byla a je to super motorka na cestování a kochání!! kdybych nemusel nechal bych si ho,majinko ho upravil a jezdil na něm dovolené nedovolené
Moc hezký Alpík ,tak ať slouží dál.Za 10b.
krásnej Transalp gratulejšn