Moje první "okruhovka". Po celou dobu byla prakticky v sériovém stavu, přesto proháněla modernější a silnější motorky . Výborná na naučení okruhových základů, dobře ovladatelná, brzdy taky super (asi výjimka :D), akorát koníků o něco ménně...
První dojmy - Už působí dojmem "moderní" motorky oproti předchozímu ročníku, není to už taková těžká a robustní potvora. Opravdu dobře ovladatelná, velmi dobře brzdila, což se o většině GSX-Rek říct nedá.
Motorku bych doporučil pro - Ideální varianta pro okruhového začátečníka, díky nízké pořizovací ceně a spolehlivosti.
Doplňky na motorce - Páčky Titax, pancéřové hadice, kapoty BikesPlast, výfuk Creptus, samodomo přepákování.
Recenze
Gixero bylo velmi spolehlivé, nikdy jsem s nim neměl žádný problém, dostávala pravidelný servis. Podvozkově na okruhu už docela na hraně, přední tlumiče příliš měkké, zadní centrál taktéž neplnil svou úlohu úplně nejlépe (ani repas nepomohla). Motorově oproti R6 hodně ztrácela. I přes tyto nedostatky ale uměla Brno za 2:15 v naprosto sériovém stavu (po výměně svodů a koncovky na brzdě 96 koní :D, bez náporového sání). Marně jsem se snažil Ondrovi Ježkovi vysvětlit, že dávám plnej, ale že to prostě víc nejede :D.
To tak člověk brousí až jednou probrousí :D
Obzvlášť se mi líbí ta paska na špičce boty Ses hard core amigo!