Konopnice zakoupená původně na blbnutí s kamarády, později jsem však dospěl k názoru, že je jí na pole, či do lesa škoda.
První dojmy - Jawa bude v mých službách jako tzv. "tahoun". Hodlám k ní přimontovat sidecar 562 a jezdit s ní na letní dovolené s kamarády, nebo s přítelkyní. Mám od ní papíry v depozitu a v současné době dělám řidičský průkaz na silnější kubaturu do 35 [kW] .
Recenze
Jawu jsem koupil v létě roku 2011 od kamaráda, jenž na ní kvůli rodině neměl čas. Motorka má papíry v depozitu a je v provozuschopném stavu. Přes zimu na přelomu roku 2012-13 mám v plánu ji začít renovovat.
Po projíždkách na polních cestách jsem si hodně rychle uvědomil, že to není pionýr a že má oproti němu velkou sílu. A tak jsem si s ní tak dlouho hrál a jezdil na černo stále dál a dál od domova. Jednou jsem na ní vezl kamarádku a asi za pět kilometrů mě dosud pojízdná třiapůle zradila a já měl po krásné projíždce ve dvou. Po ohledání příčiny jsem zjistil , že je v háji pojistka a mě nenapadlo vzít si s sebou rezervní. Asi po dvou kilometrech tlačení motorky do kopce směr domov mi začala připadat stále těžší a těžší, až jsem s ní nakonec hodil do příkopu a nebýt mojí kamarádky, jenž zřejmě s onou motorkou cítila, bych byl přísahal, že bych jí tam nechal. Nakonec jsem ji však dotlačil až do své dílny a nyní jsem rád, že jsem jí tam nenechal.
Jawa to je klasika. Každý český motorkář by měl mít aspoň jednu doma. 10bodiku za věrnost k české značce
No jako základ super! Jen opět překopaná na "moderno"..tak jako ty dvě naše.
Ať se daří v dalším díle!