Vysoká krásná a spolehlivě silná motorka se vším co Blata potřebuje.Tato motorka je jedna z nejlepších 125.
První dojmy - Po dvou letech zkušeností a ujetí 20 000 km jsem zjistil co motorka umí.Pneumatiky drží dobře v terénu i na silnici, když se zahřejou a podvozkově ty přední vidlice Marzzochi nechápu pořád drží nevytekly a dostávají moc na prdel v terénu a na silnici a zadní Sachs drží furt a motor má výkon a po pár úpravách valí ja šíp.
Recenze
Blata Motard 125.Nečekal jsem že bude až tak dobrá je lepší než ostatní 125 co jsem projel.Blata má nejhezčí zvuk těch 10000 otáček a při těch otáčkách to táhne a táhne hodně se to musí ale i nemusí vytáčet podle stylu jízdy ale jinak co se týče jízdy tak to je vpoho akorád ta max. rychlost může být tech do 130km/m ale na motárd to stačí, co jsem zjistil tam má hodně velký krouťák od spoda.Co se týč jízdy na rovném a čistém asfaltu dzži suprově a v terénu krásně absorvuje všeljaké nerovnosti ale je to motorka na blbnutí jak vyšitá.
Zadřel jsem Blatu na klikovce už po druhé.
důvod proč se toto stalo je, že Blata nemá pořádně vyřešenou olejovou vanu a když jedu po zadním kole tak olej steče dolů do kártru a neproudí kolem klikovky jenom minimu a vyřešil jsem to tím, že jsem musel vyfrézovat kártry, aby olej mohl pěkně proudit a MAZAT klikovku.
Jsem první, kdo dělal tuhle úpravu na Blatě.
V motoru nemá být podle technické knížky v motoru 0,9L. Oleje ale 1,2 - 1,3L. oleje.
Musel jsem tak vyfrézovat kártry a udělat prostor pro proudění oleje v olejové skříni.
Pěkná,at slouží bez poruch 10b.
Krásná tak ať slouží chlape a zvedá se ,těhc pár much co má jde přehlédnout, celkově je to skvělá motorka a velká konkurence schopná 125, krásné km v sedle přeji, jasných 10b
Je lepší mít českou motorku Blatu než nějakého japonca je tak ale Blata je velký konkurent ve 125dvacítkách :D to mi ver :).
já dávám samozřejmě taky 10b. to bych nebyl já ale hodně věcí mě u Blatky zklamalo nato že to je Češka tak má pár much, jasný to každá motorka, ale když je made in Cz tak to mohlo být lepší