Tuhle pani jsme s tátou scháněly a dávaly dohromady 2 roky.Nakonec sme sehnaly i starého pána co kdysi ve fabrice dělal štětečkem pruhy přez nadrže a rámi.
Výška jezdce: 182 cm
Recenze
ČZ 175 byl první „dospělý“ motocykl vyrobený ve Strakonicích. Současně to byl nejrozšířenější předválečný stroj značky ČZ. Jeho prototypy, ještě s motorem o objemu 150ccm se objevili v roce 1934. Sériová výroba se naplno rozběhla o rok později.
Motocykly měly poměrně solidní dvojitý rám, za který by se nemusely stydět ani leckteré stroje vyšších kubatur. Motor byl progresivní monoblokové konstrukce, zatím pouze s jedním výfukem a s karburátorem Amal. Zapalování bylo řešeno setrvačníkovým magnetem Bosch. Řazení bylo ruční, přesto že na některých dochovaných snímcích prototypů se objevuje i na svou dobu ne zcela běžné řazení nožní.
Stoje ČZ175 se mohou vyskytovat v mnoha různých podobách. Během jedenácti let výroby prošly řadou modernizací, navíc byly často nabízeny současně v několika provedeních lišících se elektrickou výzbrojí, bohatostí povrchových úprav apod. Již v druhém roce výroby přibyl motoru další výfuk (kolena byly stále upevněny na válci pomocí přírub) a karburátor Amal byl nahrazen značkou Graetzin. Pro luxusnější model „Special“ byl motor osazen válcem a hlavou s bohatším žebrováním. V příštích letech došlo k dalším změnám na motoru, příruby výfukových kolen nahradily svěrné rozety. Zpočátku používané reflektory Bosch byly nahrazeny světlomety vlastní výroby, stejně tak elektrické klaksony, které v prvních letech dodávala plzeňská firma J. Malý. Po roce 1945 se už objevují i karburátory Jikov a setrvačníkové magneto ČZ. Kromě ručního řazení bylo na některé stroje montováno i pokrokovější řazení nožní. Na konstrukci vlastního motoru s převodovkou neměl rozdílný způsob řazení žádný vliv, soustava táhel prostě směřovala buď k ruční řadící páce vedle nádrže na pravém boku, nebo k nožní páce na opačné straně.
Motocykly ČZ175 byly dodávány tradičně pouze v černém lakování doplněném bílými ozdobnými linkami a chromovanými díly. Model „Special“ měl oproti modelu „Standard“ chromované i ráfky kol s výpletem a přední světlomet.
Do roku 1946, kdy byla výroba ukončena, bylo těchto oblíbených strojů vyrobeno téměř 22.000 kusů.
Nádhera, děda ji taky měl a vyprávěl že tyhle ČZtky byly spolehlivější než např. Levis Sixport kterej měl před ni. Jasnejch 10 bodíků.
Krásná práce ,samozřejmě plnej počet bodíků
super, bomba, pecky koule..
krása jen dopřávej jí sluníčka
Jáá jsem prekvapen že se tolik líbí děkuji.škoda jí že 3 roky nevidela svit slunce,jen si tak hovi v teple domova..