Ač jsem chtěl spíše enduro, naskytla se slušná koupě a skončil jsem zase u ER-5 . Kupodivu v naprosto stejné barvě jako má předchozí, jen v mnohem lepším stavu a o dva roky mladší.
Výška jezdce: 175 cm
Recenze
Tak už bohužel prodaná. Na tuto motorku budu opravdu vzpomínat jen v dobrém. Odvedla spoustu spolehlivé práce a za těch 11 000 km co jsem na ni najel se nevyskytla jediná porucha. Skoro jsem musel zatlačit slzu když odjížděla na vleku pryč.
Co říci k ER-5. Je to taková začátečnická klasika se solidními vlastnostmi. Mně osobně jízdními vlastnostmi poměrně vyhovuje.
Motor:
Klasika pro "pětistovky" - řadový dvouválec s dvojicí karburátorů. Výkon 37kW (25kW zavřená). Zátah, který vás z mašiny neshodí a je velmi vyrovnaný v širokém spektru otáček. Maximálka je cca okolo 170 - 180. Spotřeba cca 4-5l, určitě se dostanete i na víc, dle jízdy
Podvozek:
Pro závodníky to určitě není. Nastavení skutečně sporadické a to jen tuhost pružin zadních duálních tlumičů. Trubkový rám má rovněž do deltaboxu daleko. Zadní bubnová brzda nepůsobí též zrovna sportovně, ale stačí - hlavní je předek. Přesto i lehce sportovní jízda se s tím dá jet - kočírovat tuhle (při ostřejší jízdě) trochu neposlušnou motorku je zase sranda.
Výbava:
Tady toho asi není moc co říct. V originále je moto vybavena tachometrem, otáčkoměrem a od novějších variant i palivoměrem. Plusem je poměrně "prostorná" schránka pod sedlem.
Vzhled:
Každý má jiný vkus, nicméně mně se ER-5 asi z klasických 500ccm (GS, CB) líbí nejvíc. Buclaté tvary, podstatně mohutnější proti GS a levnější proti CB. Efektní je zejména zadní držadlo alá "křidélko". Méně efektní jsou pro změnu gigantické origo blinkry, přičemž do všech 4 by se asi dal naskládat karton cigaret. Ale není to tak zlé jak to zní .
Určitě dávám za 10... Krásná motorka a šikovný fotograf = krásný fotky
pěkná kawa! někdy by jsme mohli projet... jinak 10
krásná
přeji pohodu na cestách