Neskutečný zátah, lehce ovladatelná, maximální zážitky...určitě velká spokojenost
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Respekt, který vystřídalo velké nadšení. Do ruky padla prakticky okamžitě.
Motorku bych doporučil pro - Určitě ne mladému klukovi, kdybych ji měl ve svých řekněme 21 letech, tohle bych už asi nemohl napsat. Komu ji doporučit? Každému kdo miluje neskutečné zrychlení, kdo si dá občas koleno v zatáčce, kdo se nebojí velkých vyletů po kvalitních silnicích a taky pro ty, co chtějí neotřelý, vyvážený stroj.
Doplňky na motorce - Instalovány pouze boční kufry
Recenze
Tohle hodnocení právě aktualizuju po ujetí 23000km. Pořád nevidím žádné mínusy, mašina mě prostě od začátku sedla. Vynikající při průjezdu táhlých zatáček vysokou rychlostí, je nepřekonatelný na dálnici (jediný konkurent je nová Busa samozřejmě a teď i S1000RR - to je neskutečná pila :o), i drtivá většina supersportů začne při vysokých rychlostech ztrácet dech, tady uděláš 300 i na pětku (vyzkoušeno na německé dálnici o:) Na odpichu je extrémně rychlá .. 0-100 za 2.5s, 0-200 7.2s a 0-300 za cca 19s (to vše samozřejmě při optimálním rozjezdu). Jezdil jsem několik sad výrobcem doporučených BT-014 a jde opravdu slušně složit do zatáčky a nemáš vůbec pocit, že má čtvrt tuny s náplněma. Pro rok 2010 jsem pořídil Pirelli Angel ST na doporučení od Luboše, co taky jezdí ZZR1400 a musím říct, že super, pěkně držej a nějak neubývají, díky Luboši :o). Chod mašiny je kultivovaný, jízda na ní opravdovou radostí. Na druhou stranu při jízdě po městě a pomalých úsecích cítíš zápěstí. Musím určitě vyzvihnout spojku a brzky, nemají chybu. Zadní guma jde celkem rychle do háje, ale to se dá pochopit, při takovém výkonu a váze jsou to pro ní galeje :o) Již zmiňovaná BT-014 končí při rozumném zatěžování po 4500-5500km, ale zadní Angel ST dá 10000km, podle všeho to klapne . A poslední věc - nic moc palivová mapa, což se dá u modelu 06 a 07 pochopit, Kawa vypustita 200k hypertourer a asi nechtěli, aby se na tom hned všichni rozsekali :o) Po kritice je vše napraveno, model 08 tahá už odspodu. Ovšem malinko ztrácí ve špičce a sportovní špička je přece to nejzábavnější na ZZR1400 :o) Ten tah kolem 8000 je opravdu nirvánou :o)
motosrazy:
Kawasaki sraz Skalka 2007
Kawasaki sraz Skalka 2008
Obora Veltrusy n.Vlt. červen 2008
Kawasaki sraz Skalka 2009
Tak a jsem bez nejlepší mašina, na které jsem mohl asi jezdit je prodána, jsem z toho tak nějak smutnej, ale stalo se...nejdřív furt chcalo, pak vedra, do toho blížící se velká investice a tak šla. Doufám, že si jí nový majitel bude užívat plnými doušky, jako jsem ji užíval já sám. Příští mašina bude asi ta samá, protože jsem byl max spokojenej, možná bych ještě bral K1300S, to je taktéž velmi povedený stroj, ale uvidíme...třeba to bude něco úplně jiného ..
nádhernej stroj 10b.
svezl jsem se na buse,dukatce,r1,ale totok best off
respekt kámo 10+10b.
Luxusní záležitost