PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZZR 1400 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník WhiteHarry
Vloženo 22.3.2008
Aktualizováno 17.8.2013
Zobrazeno 6 060x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Neskutečný zátah, lehce ovladatelná, maximální zážitky...určitě velká spokojenost

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Respekt, který vystřídalo velké nadšení. Do ruky padla prakticky okamžitě.

Motorku bych doporučil pro - Určitě ne mladému klukovi, kdybych ji měl ve svých řekněme 21 letech, tohle bych už asi nemohl napsat. Komu ji doporučit? Každému kdo miluje neskutečné zrychlení, kdo si dá občas koleno v zatáčce, kdo se nebojí velkých vyletů po kvalitních silnicích a taky pro ty, co chtějí neotřelý, vyvážený stroj.

Doplňky na motorce - Instalovány pouze boční kufry

Recenze

Tohle hodnocení právě aktualizuju po ujetí 23000km. Pořád nevidím žádné mínusy, mašina mě prostě od začátku sedla. Vynikající při průjezdu táhlých zatáček vysokou rychlostí, je nepřekonatelný na dálnici (jediný konkurent je nová Busa samozřejmě a teď i S1000RR - to je neskutečná pila :o), i drtivá většina supersportů začne při vysokých rychlostech ztrácet dech, tady uděláš 300 i na pětku (vyzkoušeno na německé dálnici o:) Na odpichu je extrémně rychlá .. 0-100 za 2.5s, 0-200 7.2s a 0-300 za cca 19s (to vše samozřejmě při optimálním rozjezdu). Jezdil jsem několik sad výrobcem doporučených BT-014 a jde opravdu slušně složit do zatáčky a nemáš vůbec pocit, že má čtvrt tuny s náplněma. Pro rok 2010 jsem pořídil Pirelli Angel ST na doporučení od Luboše, co taky jezdí ZZR1400 a musím říct, že super, pěkně držej a nějak neubývají, díky Luboši :o). Chod mašiny je kultivovaný, jízda na ní opravdovou radostí. Na druhou stranu při jízdě po městě a pomalých úsecích cítíš zápěstí. Musím určitě vyzvihnout spojku a brzky, nemají chybu. Zadní guma jde celkem rychle do háje, ale to se dá pochopit, při takovém výkonu a váze jsou to pro ní galeje :o) Již zmiňovaná BT-014 končí při rozumném zatěžování po 4500-5500km, ale zadní Angel ST dá 10000km, podle všeho to klapne . A poslední věc - nic moc palivová mapa, což se dá u modelu 06 a 07 pochopit, Kawa vypustita 200k hypertourer a asi nechtěli, aby se na tom hned všichni rozsekali :o) Po kritice je vše napraveno, model 08 tahá už odspodu. Ovšem malinko ztrácí ve špičce a sportovní špička je přece to nejzábavnější na ZZR1400 :o) Ten tah kolem 8000 je opravdu nirvánou :o)

motosrazy:

Kawasaki sraz Skalka 2007

Kawasaki sraz Skalka 2008

Obora Veltrusy n.Vlt. červen 2008

Kawasaki sraz Skalka 2009

Tak a jsem bez nejlepší mašina, na které jsem mohl asi jezdit je prodána, jsem z toho tak nějak smutnej, ale stalo se...nejdřív furt chcalo, pak vedra, do toho blížící se velká investice a tak šla. Doufám, že si jí nový majitel bude užívat plnými doušky, jako jsem ji užíval já sám. Příští mašina bude asi ta samá, protože jsem byl max spokojenej, možná bych ještě bral K1300S, to je taktéž velmi povedený stroj, ale uvidíme...třeba to bude něco úplně jiného ..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bart1101
Bart1101 napsal 16.09.13 v 00:58 10b.

nádhernej stroj 10b.

chorvat
chorvat napsal 30.07.11 v 22:41

310km
310km napsal 02.02.11 v 20:33

svezl jsem se na buse,dukatce,r1,ale totok best off

FIDO.
FIDO. napsal 05.11.09 v 18:05

respekt kámo 10+10b.

Kawasakiman
Kawasakiman napsal 02.04.09 v 22:32

Luxusní záležitost

Více komentářů



TOPlist