pohodlná cestovní silniční motorka a má V-TEC :oP, ideální na delší cesty, sedíse na ní pohodlně, ale zároveň lehce sportovně
Motorka koupena od FIRMA:Auto Dukla - Honda Pardubice (Pard
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - Ve V-TECu jede hezky, umí být hodná ale umí i pěkně zlobit... vyhřejvaný hefty v základu jsou fajne, nastavitelné ve třech intenzitách, origo kufry na tuto motorku jsou nejlepší volba, představa o "lešení" co by se montovalo navíc si nedokážu představit.
Doplňky na motorce - Origo boční kufry a topcase v barvě motorky, centrální stojan. H&B ochraný rám.
Recenze
Hledal jsem nižší cestovní motorku nejlépe od HONDY.
Před tím jsem měl HONDA CB 650 F, teď po dvou letech co mám VFR Crossrunner tak je to veliká změna. Jediné co mě u Crossrunnera chybí, jsou ty "jedovaté" brzdy co byly na CB 650 F... CéBéčko prostě brzdilo o poznání lépe. Jinak když ten V-TEC točíte a v alpách se to v těch zatáčkách točí skoro samo, tak si to pápne trochu oleje, takže nezapomenout na delší výlet vzít s sebou alespoň 0,5l oleje na dolití... :oD
Dobrá volba motorky je opravdu přijemná zvuk je návykový...akorát s tím olejem nevím? nikdy jsem ho nemusel dolejvat mezi výměnama cca 6tkm.Vyhřívání řidítek mam 5stupnů nevím jestli to pak nezměnili?Ty brzdy momentálně řeším koupil jsem jiné obložení.Ať ti dělá radost...hlavně kolama dolú.
Motorka parádní, taky jsem ji měl v hledáčku , měl jsem předchozího crosrunnera... vlastně se stejným motorem a ten ale nežrala olej, ani klasický VFR..tak nevím.. nevím, v každým případě mnoho šťastných kilometrů přeji
super
Taky jsem do ní šel, ale s tím olejem ti nevím. Mně nežere a to jsem to sledoval.
Pěkná mašinka