Umělecké dílo na dvou kolech. Italská kovařina se vším, co k tomu patří :)
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Byl to takový ten klasický „koronanákup“, když má najednou člověk nutkavou potřebu splnit si klukovský sen. Kamarád mi ji dovezl z Nizozemska. #101 ze 170 vyrobených Tenni v původním stavu.
Recenze
Vybral jsem si ji, protože jsem pro ni vždy měl slabost. Už na vleku vypadala fantasticky a s prvním (spíše rozpačitým) nastartováním a charakteristickým škubnutím doprava mi ještě víc přirostla k srdci. Těžko psát víc a vyhnout se otřepaným klišé. Fandové značky ví.
Mám s ní najeto jen asi 350 km kolem komína. Překvapil mě výborný podvozek a délka motorky, umožňující i při výšce 190 cm pohodlný posaz. Motor je kapitola sama pro sebe. I po vizuální stránce je to opravdové srdce motorky a stále nacházím další úžasné detaily. Má dostatek výkonu, neskutečný charakter i schopnost kvalitně ohřát kolena ;). Spojka je ovládaná hydraulicky, suchá, jednokotoučová, ale především poněkud svérázná a krásně hlučná. Převodovka jde hladce a přesně. Čekal jsem víc traktoroidní projev.
Hodnotit sportovní vlastnosti a brzdy Brembo nemá v tuto chvíli smysl. Tenni je i přes nájezd cca 36 tkm na pneu z roku 2004 a 2006 (původní majitel si ji evidentně po pár letech ježdění dal do obýváku, což naprosto chápu), takže jezdím hodně vyhlídkově. Navíc je to starší dáma (či MILFka?) vyžadující patřičné zacházení.
Co se servisu týče, zatím pouze výměna všech provozních kapalin, filtrů, seřízení ventilových vůlí a škrticích klapek. Motorka byla dobře zakonzervovaná, takže u zbytku komponent stačila kontrola.
Taky jsem jí měl
číslo 51
je to krása, kráska a ještě navíc zajímavá strojařina. A ten motor, ten pocit, ta živoucí síla doplněná neklidem. Ano, na to je třeba si zvyknout, nebo to prostě milovat
Hodně dlouho jsem na ni koukal na mobile.de a já si říkal, kdo ji koupil
Tak tohle je i moje srdcovka, navíc v tomto případě bych se nebál napsat i investice, ta hodnotu neztratí asi nikdy.
výborný vkus a skvělá volba