Skvělá motorka na průlety zatáčkama po okoli.
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Po SV 650 N jsem čekal že když přesedlám temeř na 2x silnější moto tak budu bojovat o život, nebyla to pravda. Padla krásně do ruky, motor,.podvozek i brzdy jsou dobře čitelné a doporučil bych ji všem jako první litrovou motorku.
Motorku bych doporučil pro - Pro každého kdo chce spolehlivou motorku do zatáček kolem komína. Klidně i jako první litrová motorka.
Doplňky na motorce - Komplet výfukový system scorpion (luxusní zvuk)
Tlumič řízení
Padáky
Klín pod motor
Zadní blatník
Recenze
Náhodou mi padla v inzerci do oka aniž bych se po Z předtím koukal protože byla mimo můj rozpočet. Ale nakonec jsem se s prodejcem domluvil a odvezl si ji domů. Po SV 650 N s 52Kw jsem přesedl na Z 1000 s 93Kw a čekal jsem boj o život. Nikdy předtím jsem na tak silné motorce neseděl a překvapilo mě jak je motorka hodná a čitelná. Jede přesně tak , jak točíte plynem. Motor je krásně pružný a umí jet pohodovou jízdu ve středních otáčkách, ale když mu dáte napít jede jak z praku a daleko předčí možnosti 90% jezdců (aspoň teda v normálním provozu).
Podvozek je spíš tvrdší a člověk ví o každé vlnce nebo prasklině silníce ale na hezkěm povrchu skvěle podrží v každé zatáčce pro které je moto jako stvořené.
Brzdám není co vytknout, skvěle dávkovatelné a čitelné na dva prsty.
Za 5 krásných sezon co jsme spolu zažili jsem řešil pouze spotřební věci, bez jediné závady, krom prasklého spojkového lanka které stalo 700Kč a vyměna trvala 3minuty.
Pohodlí na sportovního naháče v normě.
Dojezd na nádrž se pohyboval kolem 220km pak blikla rezerva=spotřeba kolem 7l/100km.
Nakonec mě začaly lákat dálavy, Zed šel do světa a pokukuji po cestovním enduru.