PROFIL MOTORKY

Yamaha WR 250R (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mRKEF
Vloženo 10.7.2020
Aktualizováno 10.7.2020
Zobrazeno 1 308x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.5

Popis motorky


Možná nejlepší 250ccm dual sport, jaký kdy spatřil světlo světa. Živý motor, kvalitní podvozek, uveze dva.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Proti CRF250L motor letí do obrátek jako z praku. Příjemný vyšší vzpřímený posez. Sedlo poměrně vysoko.

Recenze

WR250R lze snad označit za doslova legendární dual sport motorku. V poměrně rozumné hmotnosti nabízí velmi kvalitní stavitelný podvozek doplněný motorem, který na svůj objem podává opravdu dobrý výkon - nejen papírový, ale i pocitový. V době sepisování této recenze se mohu opřít o zkušenost s Hondou CRF250L a také s AJP PR5 250. Obě to jsou příbuzné motorky, ale přesto obě jiné.

Vs CRF250L :

Honda má z těch tří nejtupější motor, který nejde tak ostře za plynem jako ty dvě další. Zřejmě i těžší setrvák a motor už značně seškrcený emisemi. CRF má z nich nejblíže k silničnímu užití. Je to ale takový nezmar, který žere 3-3,5 l na sto ať ji taháte po lese nebo jedete pohodu po silnici. Ideální strojek na kratší vzdálenosti a vymetání polňaček.

Vs AJP PR5 250 :

AJP je pro změnu stroj, který je primárně zaměřen na terén. Nejlehčí, kvalitní stavitelný podvozek. Celkově jednoduchá stavba orientovaná na "zahazování" v terénu. Jednoduchá konstrukce s dobrým přístupem k běžným součástkám. Svíčka, filtr sání, baterie, seřízení tlumiče, ... Vše velmi snadno přístupné. Motorově bych ji zařadil někam mezi. Motor je živější než CRF, ale vršek nemá tak mocný, jako WRR. Pro enduro jezdění nicméně velmi dobrý charakter traktoru.

Celkově bych WRR zařadil někde mezi obě zmíněné motorky. Nicméně motorově mi přijde WRR nejlepší. Měl jsem z ní pocit, že má velmi slušné i střední pásmo a zároveň jde točit až do bezvědomí a pořád to jede. Obecně jsem o WRR snil už dávno. Jen se mi pořád nějak příčilo dávat kolem 100 000 Kč za 10 a více let starou motorku - cena nicméně odráží celkovou kvalitu stroje a zjevně jsou za ty peníze i prodejné. Poprvé jsem nakonec volil nové CRF, ale touha zkusit WRR tam pořád byla. Nakonec se mi naskytla za velmi slušné peníze a alespoň na zkoušku jsem si ji pořídil. Celkově jsem ji měl asi 8 měsíců. Nakonec zase musela jedna z domu, ale bylo to dilema. Je to opravdu výborný stroj a nevylučuji, že si jej ještě někdy pořídím. Škoda, že se u nás nedá koupit jako nová (což třeba v USA stále lze). Potom bych asi neváhal, i když její cena by zřejmě atakovala 180 - 200 000.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cong156
cong156 napsal 19.08.20 v 21:25 9b.

Zajímavý dějový rozuzlení :). Každý má holt priority své.

mRKEF
mRKEF napsal 17.07.20 v 14:47

Jo budoucnost ukáže. Taky ta WRR co jsem měl sice nebyla špatná, ale ne úplně v originále, což mám rád . Taky mě ty stroje zajímají obecně. Ještě bych možná rád vyzkoušel Kawasaki KLX 250 S. Jednou jsem ji viděl naživo a je to taková pěkná kompaktní motorka. Vypadala jakoby lehce a až mrňavě, ale do terénu by mohla být taky zajímavá.

CB600
CB600 napsal 17.07.20 v 12:14 10b.

OK, dík za odpověď. I když zvláštní, tak tomu rozumím. Kdybys měl od nova WR, tak by zůstala ta. Ale to už dnes není možné.

No třeba už příští rok přijde na trh nová CRF300L a bude mít i lepčejší podvozek a bude to jasná volba pro každého .

mRKEF
mRKEF napsal 17.07.20 v 11:44

To je dobrá otázka, kterou si taky kladu. Měl jsem inzerát na obě a tak nějak co se prodalo se prodalo. Taky dost trpím sentimentem se stroji a CRF mám od novoty. Proto se mi nechtělo úplně prodat. Nejradši bych měl oboje, ale kdo to má pořád živit :D (tak teď pro změnu mám zase AJP jako 3. vozidlo ...).

CB600
CB600 napsal 17.07.20 v 11:26

Ahoj, moc pěkné počteníčko. Ale nějak nedokážu pochopit, proč šla WR z domu a zůstalo CRF? Když je WR dle popisu o tolik lepší.

Více komentářů



TOPlist