Nejostřejší z tupých. Ze slušných komponent postavená, nejvýkonnější mezi civilnímu 250 bez údržby po motohodinách.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Tichá, obratná a dobře ovladatelná.
Motorku bych doporučil pro - nezávodního enduristu pro levné a tiché výlety po krajině
Doplňky na motorce - širší stupačky, chránič chaldiče, bastry
Recenze
Hledal jsem jednoduchý a lehký stroj k LC8/950. Ta byla v terénu výborná, ale sám v lese jsem měl obavu, že když někakm zapadně tak půjdu pro traktor. 250 tohle vyřešila díky své malé hmotnosti.
Není to ostré enduro - je tedy oproti exc těžší a méně výkonné, ale díky tomu má zase mnohem méně náročnou údržbu a nároky. Podvozek je pro tohle civilní endruo použití projíždění krajinou cestou necestou slušný. Na limity jde na krosévé trati nebo větších skocích.
Pro lesní cestičky je suoper jak je motorka tichá nikoho neruší. Potěší i malá spotřeba takže nevadí ani relativně malá nádrž. Otatně vzhledem k enduroidnímu sedlu se zastávky hodí.
Brzdy jsu v terénu bez problému, na silnici je ta přední trochu tupá.
Mám ta změněný převod na terénní +5 zubů na rozetě. Díky otmu je to slušný hraboš, se ketrým jsme neměl v žádném výjezdu problém svýkonem. Daň si to vybírá na silnici, kde smysluplná dlouhdobá rychlost je cca 85 kmh dle GPS. Vzhledem k tomu že yamaha si bere info o rychlosti z motoru tak při změně převodu tachometr a kilometry ukazují nesmysly - zde skutečných 85 kmh ukazuje tachometr přes 100 kmh.
Do terénu se hodí i širší stupačky z WR-F a chránič chladiče MooseRacing.
Pěkná!
Super