dvoutakt, dvouválec, vodník, třipade, 60PS, peklo na zemi
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Už dlouho jsem chtěl dvoutaktní motorku, protože jak správně každej ví: jediná zavodní motorka je dvoutaktní :-) Dřív jsem pokukoval po NSR250, RS250, RG250. Tohle se objevilo na inzerci u Vídně, něco jsem početl a vyzjistil a hned mi bylo jasný, že tohle chci... funkční, s papírama, kompletní stav: hurá pro ní.
Recenze
Proč jsem si vybral? Protože jsem nic podobnýho ješte neměl a vyborně se hodí do mé motogaráže.
Motor mazec. Na volnoběh to má zvuk jak Jawa 350, v otáčkách už je slyšet, že je tam něco jinak Jízda je fakt neskutečná zábava. Na jedničku poslušně na prdel. Řadit pekně v 10tis a ten zvuk dvoutaktu pod prdelí.. lidi jen koukaj s otevřenou pusou a já furt rohlík pod helmou. Brzdy dobrý. Podvozek ve vyšší rychlosti tragedie. Vlní se to jak užovka. Technologie z dob pravěkých, takže plně chápu..
Krasna
Pajo, dnes už bohužel jen těžko koupíš ...
A pokud, tak nejspíš "zvenku", repasovanou a tedy za kupu peněz
Majku, taky určitě lituješ, žes ji prodal !!!? Ten rozdíl mezi 350 a 250 je
většinou tak velkej, nakolik má pilot té 250 silný zápěstí pravé ruky
a srdce V maximálce to zase tolik není . Mně , ortodoxního 2T-magora
potěší i taková maličkost, že někdo zmíní jak přívěry "umí potěšit"
U mé báby z roku 1986 se to děje taky "najednou" , když se při přechodu
nad 8 tis. ot/min přívěry zavřou a z výfuku se stanou "závoďáky" ...
"Přes zimu" zrepasuj (nebude to levný!) ložiska řízení, v kolech, kývačce,
před. teleskopy a komplet "zadek" pérování + tlumení
a budeš mít rohlík pod helmou i bohatě nad 100km/hod . . .
Kdoví, totiž, kdy se v Rakousku na tyto komponenty "podíval" někdo naposledy ...
Měl sem jako kluk rd 250 taky 2vál a 2 takt s 27ps a bylo to fakt docela letadlo,tady ta 350 musi letět jak o život.Rád na ni vzpominám,tam jak otevřely přivěry tak to mělo najednou 2x takovej výkon
Z vyprávění vim že cbr 600 dvakrát mladší měla co dělat aby rdčku ujela