PROFIL MOTORKY

Yamaha V-MAX (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník leopold
Vloženo 13.7.2017
Aktualizováno 8.5.2024
Zobrazeno 2 006x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Fandové mi snad prominou.
Díky bohu jsem se zbavil Harley, protože mi opravdu nesednul a už jsem vyhlížel opět Vmaxe, protože to je opravdu srdeční záležitost a kdo to jednou zkusí a nezabije ho to, tak už jinou nechce.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Tak když podle brzdy můj původní Vmax měl 140k, tohle jich musí mít aspoň 200. Hodně velkej rozdíl a tenhle zátah je super. Všem doporučuji jedině 140k, slabší verze nemá význam.

Doplňky na motorce - Nižší řidítka, pancéřové hadice.

Recenze

Další zkušenosti a řádky budou přibývat časem.
Nyní snad jen, že mě čeká výměna olejů, filtrů, svíček, gum a doplnění dalších doplňků a dílů, aby se mi Vmax líbil ještě víc, než teď.

Takže abych se v zimě nenudil, tak jsem se do ní pustil.
V létě ani na podzim jsem už s ní nejezdil a rovnou jsem rozebíral.
Sehnal jsem originální zadní blatník, opěrku, doplňkovej klín pod motor.
Původní díly jsem obrousil a nalakoval - tentokrát bude žlutej, protože Vmaxu sluší hodně výrané barvy.
Hliníkové díly (choboty, kola,vidlice,opěrku, brýle a držáky řidítek) jsem si otryskal a nechal je lakovat ,,chromovým´´ komaxitem.
Nevypadá to zase až tak zle.
Nakoupil jsem tlumič řízení - držák Hyperpro, protože se mi ho nechtělo vymýšlet, samotnej tlumič Noname z Alliexpresu.
Vcelku to funguje bezproblémově a upravovat jsem nic nemusel.
Potah sedla dle návrhu opět z PL.
,,Laděný´´ výfuky od Emga + upravený kolena a samotný kolena z nerezu poslaný z Anglie.
Napasovat teda ty výfuky a kolena k sobě, to byl záhul, ale funguje to.
Zvuk je super a budí respekt.
Díky tomu, že ve výfucích toho moc není a kolena jsou průchozí v celém průřezu - ne jako originály, tak jdu raději na brzdu a naladit.
V průběhu zimi se mi taky znelíbily černý hadice ke chladiči, tak jsem objednal červený.
No a a když už jsem byl v tom, tak sundat víko spojky a udělat ho průhledný byla sranda.
Abych taky nezapoměl, když byla rozebraná vidlice, tak tam šly Hyperpro pružiny a nový gufera.
Jinak posuďte sami.
Tak další úpravy přes zimu.
S výfuky od Emga byl brutální zvuk a na STK nebyl problém, ale pro mě a pro jízdu až moc brutální.
Takže šly zpátky originální výfuky s kryty, aby nebylo vidět, že jsou odřené.
Přes zimu opět trochu jiný lak - experimentoval jsem.
Jen pro informaci, je to žlutý původní podklad a přes něj transparentní lak tónovaný žlutým barvivem se třpytkami.
Na sluníčku je to paráda.
Jako další jsem si sehnal přední kolo ze staršího modelu - pro mě to nyní vypadá dobře s ohledem na to, že se bude opět snižovat.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
danny3716
danny3716 napsal 12.04.21 v 14:56 10b.

krásná...

sim_2
sim_2 napsal 15.08.18 v 22:49

Pěkný repas, dávám 10b.

leopold
leopold napsal 05.04.18 v 21:20

Super mašina to je a po zimě, alespoň dle mého měřítka je ještě lepší.
Fotky a snad i zvuk budou následovat.

Čadil
Čadil napsal 25.03.18 v 18:18 10b.

super mašina

XPALIC
XPALIC napsal 18.11.17 v 16:41 10b.

Krásnej kousek

Více komentářů



TOPlist