PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tiru
Vloženo 10.5.2016
Aktualizováno 16.8.2016
Zobrazeno 1 298x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná červená, od 7000 otáček bláznivá Viktorka.

Motorka koupena od Jetthro (Hradec Králové)

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZS 1000 Fazer: Motorově a podvozkově bude určitě výborná, ale vzhledově mě nepřitahovala.
Suzuki DL 650 V-Strom: Jednou u ní beztak skončím, ale ještě nenastal její čas.
BMW F 800 ST: Moc pěkná, prošpikovaná technologiemi, ale ... pro mě tam chybělo něco nedefinovatelného.

První dojmy - Dojmy z první jízdy jsou veskrze kladné. Cesta z Hradce na mohelnici je opruz, ale za to snad v jakémkoliv dopravním prostředku aneb přehlídka nákladních vozů na úzké silnici v obou směrech. Následně na dálnici Olomouc - Ostrava proběhl test výkonu a musím říci že na výbornou. Jen jsem měl lehké obavy, aby se některé z míjených vozidel nerozblikalo.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je dle mého cestovně sportovní univerzál pro běžný život. Pokud chce jít člověk s některým motoodvětvím více do hloubky, určitě pohledá jiné speciály, ale pro běžného člověka dobrá volba!

Průměrná spotřeba - 6.47471 l/100km

Recenze

Na předchozí motorce Honda transalp XL650 v mi po třech sezonach začal chybět výkon. Bylo to sice hodně pohodlné endurko, ale při dojíždění motobandy na cestách byly otáčky pořád v horním poli a při předjíždění naknap... no nejedna perná chvilka.
Značka Honda mi jaksi přirostla k srdci a proto jsem se i nadále rozhlížel po jiných modelech v rámci její stáje.
Tak nějak to mělo být a pozornost padla na model VFR 800, kde starší model do r 2001 je určitě skvělý superdržák, ale svými křivkami mě oslovila až verze 2002+.
Skrze známého jsem měl tu možnost se na motorce projet a bylo rozhodnuto.
Často diskutovaný V-Tec je super.
Motorka má výkonu na mě tak akorát abych se při předjíždění cítil bezpečně, v nižších otáčkách je nezáludná a dobře čitelná.
Dostal jsem se k verzi s ABS, kde brzdy obsluhu podrží i když nejsou ideální podmínky.
Jediné co bude třeba dopilovat je zvyknout si na jinou metodu zatáčení v ostřejších zatáčkách než tomu bylo u endura a dostat ji do krve.

V každém partnerství se člověk musí učit a přivykat novým věcem a já věřím, že tady to půjde tak nějak samo

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
turbo84
turbo84 napsal 10.05.16 v 12:09 10b.

Dobrá volba.spousty KM bez nehod.10b

wsbk
wsbk napsal 10.05.16 v 10:14 10b.

10b.

Decathlon
Decathlon napsal 10.05.16 v 09:39 10b.

Krásná, ať slouží!

Více komentářů



TOPlist