Motorka která byla první a úžasná a taková vždy zůstane.
Veliká, silná a krásná.
Neuvěřitelně přátelský stroj, neúnavný a ohromně příjemný.
Motorka koupena od FIRMA:Metal Faktor (Ostrava - Vítkovice)
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Tenkrát jsem chtěl koupit svou první motorku a koukal jsem po FZ6. Jel jsem tedy do MMB v Boleslavi rozhodnut Fazera koupit. Jenže se stalo něco s čím jsem nepočítal, Fazer FZ6 stál před prodejnou, přijdu tedy blíž a čučím jako puk, vedle něj stál vlak. Vždyť jsem nic nepil tak co tady dělá takový monstrum. Co to je... Najednou se FZ zdál maličký a maličký až úplně zmizel. Jdu dovnitř a ptám se "ten černej parní stroj je tu proč" to asi myslíš tu "klasiku" povídá prodejce no to je přece XJR. Tááák a je to, klasiku povídá a tak to já jsem, aniž to tuše, tedy klasik. Něco ještě povídal, ale já už neslyšel. Ptám se kolik to stojí a on na to, že je poslední a prodaná. Tak jí znovu objednejte. To ano, ale už bude se vstřiky, s jedním laufem a modrá, tyhle už se totiž nevyrábí. Zalapal jsem po dechu, to snad ne, to ne, ne, ne, ne ... Prodejce byl super a hned začal žhavit linky na všechny strany. Sklady jsou už prázdný, ale jednu mají ještě v Ostravě. Tak supeeer. Voláme tam ale bohužel je zamluvená. Ať prosím jak prosím nic to na věci nemění. Pak ale prodejce v Ostravě slíbí, že ještě zkusí obvolat zahraniční dealery Yamahy. Po chvíli se dovídám nejkrásnější zprávu. V Itálii u jeho známého dealera jedna úplně poslední černá XJR 1300 je a že prý na výjimku mu jí nechá. Do MMB ji ale nepošle a musím si přijet do Ostravy. A tak se stalo, za pár týdnů jedu do Ostravy a mám úplně poslední vyrobené XJR1300 s karburátorama :-)
Motorku bych doporučil pro - Všem klasikům :-)
Doplňky na motorce - Padáky, karbon plexi, kufry Givi.
Recenze
Motorka je nezáludná a velmi příjemná. Má sice nějáké to kilo navíc, ale po rozjezdu to cítit vůbec není. Výborně se ovládá i při jízdě ve dvou po Alpských vrcholcích.
Položit jí až na hranu je vyložená radost a skvěle drží i díky špičkovému podvozku Ohlins
Největší přednost není její rychlost, ta končí někde kolem 180km/h. Motor by jel dál, ale rám už tu porci výkonu nese nelibě a trošku sebou mrská. Ale jiná liga je pokud jedete třeba i ve dvou s plnou bagáží do kopce za kolonou a máte malý úsek na předjetí a vezmete za plyn. Nemusíte řadit, to co se děje se popsat nedá, ale vždycky jsem se musel smát do helmy...
Byl jsem s ní na několika dovolených a pokud nejedete terénem a nevadí vám vítr tak je to skvělý zážitek. Sedlo je velmi pohodlný a ten motor je prostě zábava.
Jestli na ní sedíte dva, tři nebo pět její úplně jedno a chová se pořád stejně dobře
Klasika, nádhera a možná jedna z posledních opravdových motorek která má duši a styl. Mít takovou nikdy ji neprodám. Nikomu. I v důchodu bych kolem ní chodil, leštil, slintal, vzpomínal a snil. Móóóc bych se rozhodoval komu ji odkážu. Fakt moc dobrá volba. Body ,? 10 je málo.
Dávám 10b. za mašinu ale palec dolů za to, že jsi ji prodal !?!?
Krásná 10 bodíků.
Jojo prodeje lituju. Takova uz neni.Mel jsem si jinechat...
XJRko byla moje první mašina a dodnes lituji, že jsem ji já hovado tupé prodal. Nu což, stalo se. Ale mít novou, poslední karburátorovou, dvoulaufovou a prodat ji... budeš litovat, myslím, že už lituješ. Aspon nejsem sám...