PROFIL MOTORKY

Ducati 1098 S (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník AxelP
Vloženo 6.3.2015
Aktualizováno 13.3.2015
Zobrazeno 2 810x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Hodnocení motorky
Nalezeno 38 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 250000
Silné stránky

Ducati , zvukový projev ,akcelerace , podvozek, výkon motoru,nízká hmotnost , brembo a je sexy .

Slabé stránky

jízda ve městě. Ale každý se ohlíží tak se to dá přejít :)

Moje úpravy

Odlehčený setrvačník SSR -3Kg , silikonové hadice GP Pro, odlehčená anithopingová spojka STM -2Kg, otevřené ergalové víko spojky Ducati performance -1Kg,10 stupňová kontrola trakce Bazzaz , rychlořazení nahoru dolu Bazzaz , Programovatelná jednotka motoru Bazzaz, odlehčená podsedlovka z ergalu - 9 Kg HDSA Atelier, lithium iontová baterie JTM - 3Kg, Oteřené Termignoni+ řj , titanová omotávka svodů výfuku GP Pro ,Otevřený filtr KN , Carbonové podsedlové výplně, carbonové kryty náfuků,Carbonový kryt výfuku, Carbonový kryt klíčku, Carbonové kryty zrcátek , Zadní led světlo TSS , led žárovky hl. světel Philips, indikátor zařezené rychlosti GPT a Domino Rychlopal.

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 10
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km 0

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu trubka je to ducati takže super váha a tuhost

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Super ochota , kvalita , vstřícnost . Lepší neznám.

Sport

Tlumič řízení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Použité destičky Brembo
Úpravy motoru Setrvačník SSR váha - 3 Kg v rotačních dílech a nárůst výkonu cca 5 % a ten záběr od spodu ... , spojka Antihop STM Antihop od firmy co ho vlastně vymyslela co dodat a úspora váhy rotačních dílů -2 Kg, silikonové hadice GP Pro, Elektronika Bazzaz plně stavitelná dle potřeb výkonu a jezdce + rychlořazení nahoru dolu a kontrola trakce výkon + 10% kroutící moment + 15 %, GPT, Termignoni + 3 % výkon famózní zvuk a s řj. plivou plameny , KN, Titan GP Pro power tape ů ta je spíš jen pro perfektní doladění motoru a odvod tepla tak jak by měl být .
Úpravy podvozku Není co ladit Ohlins.
Úpravy brzd. systému Není co ladit Brembo.
Použité pneumatiky Bridgestone Batllax s2O EVO Hypersport
Úpravy řídící jednotky Termignoni s nástavbou Bazzaz plně programovatelná , není co víc ladit.

Obecné

Moje závady Žádné
Použitý spotřební materiál benzín , olej , mazání řetězu brzdovka a obložení spojky.


TOPlist