Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 150000 |
Silné stránky
Líbivý design, motor, síla
Slabé stránky
čtyřpístek ve předu, asi bych si tam představoval šestipístek.
Moje úpravy |
Širší řídítka, laďák Akrapovič, LED zadní světlo, přední blinkry vyměněny za čiré z Gladiuse, Vyhřívané rukojeti, zásuvka na 12V v plastu palubovky, |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 9 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Dvojitý kolíbkový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Servisuji už od první motorky Bandit 600 S v Břeclavi v Suzuki Triskel a mohu jen doporučit. Nadstandartní služby, ceny za hodinu přijatelné. |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 300 |
Obecné
Moje závady | FI po kreši, opraveno v servise v Břeclavi Suzuki Moto Triskel. Jinak jsem opravoval já a kluci z ABmoto. Lak dělán zakázkově v Brně Moto-Kenny. |
---|