renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1250 FA (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník strejda
Vloženo 24.4.2021
Aktualizováno 28.11.2021
Zobrazeno 1 181x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Cestovní motorka s osvědčeným motorem od Suzuki. A červená barva v kombinaci s černou se mi na této motorce moc líbí.

Více fotografii

Motorka koupena od soukromé osoby

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 ST: Nebyla žádná v dobrém stavu a s malým nájezdem
Honda CBF 1000: Většina pěkných CBF 1000 byla v černé barvě a jednu černou motorku už doma mám.

První dojmy - Zatím mám najeto jen pár kilometrů, tak na hodnocení je ještě moc brzy.

Motorku bych doporučil pro - Jak už jsem psal, motorka je vhodná pro starší a pokročilé. Pro mladý kluky asi moc vhodná nebude. A výhodou je, že u nás jich jezdí poskromnu.

Doplňky na motorce - Dva boční kufry od GIVI se zámkem na číselný kód, zadní kufr Maxima také od GIVI s brzdovým světlem, všechny v barvě motorky, vyšší turistické plexi, zásuvka 12V s USB.

Recenze

Je to motorka pro "důchodce", jak už tady na motorkářích někdo napsal. Hodná, silná a nezáludná, což mně vyhovuje. Trochu větší váha, ale ta je u nadlitru normální.
A originál ukazatel zařazené rychlosti od výrobce je moc fajn, stejně jako ABS a hlavní stojan.

Doplněno 28.11.2021
Sezona 2021 je už za námi, najel jsem od koupě Suzuki necelé 4 tis. km, tak už ji mohu trochu zhodnotit.
Motorku jsem kupoval s nájezdem skutečných 23 tis. km .
Asi největší přednost této motorky je povedený motor, nedisponuje velkým výkonem, má "jen" 72 kW při 7500 ot. Zato kroutící moment je 108 Nm, což udělá z motorky při předjíždění doslova střelu. Spotřeba je přijatelná, mám letošní průměr 5,4 l/100km. Motor je tichý a kultivovaný, žádné cukání jsem nezaznamenal. Brzdy jsou také povedené, ABS na obou kolech je dnes téměř samozřejmostí. Hodně mě překvapila kapotáž motorky, po cca půl hodině jízdy v hustém dešti jsem sesedl suchý, pouze to odnesly rukavice a helma, jinak jako kdyby nepršelo, kapota je hodně povedená. Mám větší turistické plexi a ještě větrný štítek. Sedlo je průměrné, ani tvrdé ani měkké, 200 km v kuse se nechá jet v pohodě, aniž by zadek nějak trpěl. Trochu problém je váha motorky, provozní hmotnost je 257 kg. Je to díky masivnímu kovovému rámu a těžkému motoru. Ale dá se zvyknout, moje předchozí VN 900 měla s doplňky 300 kg. Za jízdy není vyšší hmotnost ani znát.
Motorka jde dobře do zatáček, není ani potřeba tlačit na hefty, stačí jen náklony. Je dobře ovladatelná a kromě prvního rychlostního stupně, který někdy trochu "kopne" jdou rychlosti krásně a lehce. Ukazatel zařazené rychlosti je moc dobrá věc, i když u této motorky se ani moc řadit nemusí. Výška sedla je "pouhých" 790 mm, což ocení i jezdci s menší výškou. Já mám 178 cm a pohodlně dostoupnu celýma nohama na zem.

Když shrnu její vlastnosti, tak je to klidná, hodná ale silná cestovní motorka pro starší jezdce. Jsem rád, že jsem kápnul na tuto motorku a myslím, že už u ní zůstanu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milan1963
Milan1963 napsal 20.09.22 v 21:26 10b.

Krasavice,ta barva jí sluší.

findejs1310
findejs1310 napsal 10.08.21 v 21:59 10b.

Olalaaa strejdo to je teda kus motorky hlavně si neber příklad wod se-se

marin35
marin35 napsal 01.05.21 v 10:55 10b.

Ty jooo, hezkej parník

HONDAB
HONDAB napsal 01.05.21 v 10:21 10b.

Slova o důchodcích mě rozesmála,rozhodně to není pravda.Já jsem maximálně spokojen a jak říkáš,moc jich nepotkáš,to se taky počítá.Užívej této lokomotivy a spousty km v sedle.

Ruslan
Ruslan napsal 25.04.21 v 18:38 9b.

Přejí spousty krásných a pohodových kilometru na tehle super mašině.Osobně ji jezdím s manželkou už 4 sezonu a stále velmi spokojeni.

Více komentářů



TOPlist