Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Silné stránky
Motor a jeho krouťák, krouťák a zase krouťák
Slabé stránky
Možná rám by si zasloužil vyšší tuhost, ale při té váze a vzhledu klasiky se mu to dá odpustit.
Zadní tlumiče, respektive náchylnost seřizování předpětí pružiny na netěsnosti.
Moje úpravy |
Viz. deník |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | není třeba řešit mezi výměnami |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | trubkový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | nezkoumám |
Obecné
Moje závady | Od té doby co ji mám kromě pravidelného servisu odešlo do věčných lovišť relé blinkrů a těsně před pravidelným servisem i seřizování předpětí zadních pružin. To je standardní bolest těchto motorek, pokud se používá. |
---|