PROFIL MOTORKY

Yamaha XJR 1300 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník LadaMacek
Vloženo 21.8.2011
Aktualizováno 26.10.2011
Zobrazeno 1 212x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 35 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 130000
Silné stránky

NEZMAR

Jediný slovo schopný vyjádřit dojmy,který ve mě tahle mašina zanechala.

Motor

Převodovka

Bezporuchovost

Slabé stránky

XJR 1300 bylo postavený na konceptu FJ který ale bylo na vrcholu v osmdesátých letech.

Trubkovej rám a místo zadní kyvky dva ubohý duralový profílky jsou i za přispění tlumičů Óhlins,v dnešní době poněkud za zenizem.

Ještě větší šíleností bylo,do tohoto rámu,kterej by byl i na sedmpade nedostačující,osadit třináctikilo se šíleným krouťákem.

Ten kdo tuhle motorku chce se musí nejdřív rozhodnout,jestli očekává pohodlí,sílu a rychlý předjíždění bez nutnosti řazení,nebo stabilní přesnej podvozek co nejde do štaflí při každým přidání plynu v zatáčce.

Tahle mašina chce zkušenosti.

Moje úpravy

Laďáky na míru od RP tuning

Airbox a vzduchový filtr od KN

Vizuální úpravy:

Vlastnoručně vyrobený nerezový kryt chladiče oleje

Instalace Policajtů (červeno-modré stroboskopy) do čirých blinkrů,které po zapnutí,zejména v šeru,v okolo jedoucích řidičích evokovaly dojem "strážce zákona" a uhýbaly jedna radost.

Motor

Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 6
Spotřeba oleje l/1000km 0,3

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Ocelový dvojitý kolébkový (motor je součástí rámu)

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž Neměřil jsem

Obecné

Moje závady Až na totální zrušení,za což mohu pouze já díky své tuposti se na tomto motocyklu za 10000km žádné závady neobjevily.

JE TO TANK! Dokud budete měnit olej,svíčky,brzdovky atd. tak pojede,kopec nekopec.


TOPlist