Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 130000 |
NEZMAR
Jediný slovo schopný vyjádřit dojmy,který ve mě tahle mašina zanechala.
Motor
Převodovka
Bezporuchovost
XJR 1300 bylo postavený na konceptu FJ který ale bylo na vrcholu v osmdesátých letech.
Trubkovej rám a místo zadní kyvky dva ubohý duralový profílky jsou i za přispění tlumičů Óhlins,v dnešní době poněkud za zenizem.
Ještě větší šíleností bylo,do tohoto rámu,kterej by byl i na sedmpade nedostačující,osadit třináctikilo se šíleným krouťákem.
Ten kdo tuhle motorku chce se musí nejdřív rozhodnout,jestli očekává pohodlí,sílu a rychlý předjíždění bez nutnosti řazení,nebo stabilní přesnej podvozek co nejde do štaflí při každým přidání plynu v zatáčce.
Tahle mašina chce zkušenosti.
Moje úpravy |
Laďáky na míru od RP tuning |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,3 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Ocelový dvojitý kolébkový (motor je součástí rámu) |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | Neměřil jsem |
Obecné
Moje závady | Až na totální zrušení,za což mohu pouze já díky své tuposti se na tomto motocyklu za 10000km žádné závady neobjevily. JE TO TANK! Dokud budete měnit olej,svíčky,brzdovky atd. tak pojede,kopec nekopec. |
---|