Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 66000 |
Skvělá dynamika jízdy, zvuk a lehkost ovladání, přičemž podvozek v pohodě zvládá i "skvělé" české silnice.
Snad jen nádrž (a ukazatel zbývajícího paliva) bych si přál větší a zbytek už si pořeším - třeba vyhřívané hefty
Moje úpravy |
Dosud sem jen posvařoval plasty a tak nějak sháním iridiové plexi, ale moc dostupný není. Dále sem v loňském srpnu vyměnil zadní destičky za SBS Bendix (sintr) a kapalinu. Obutí Bridgestone sem vyměnil za Continental ContiMotion a je to obří rozdíl, zvláště když původní sada měla "to nejlepší" už daleko za sebou. Na novou sezónu už mám připravený nějaký ty polepy, ozdobné čepičky na ventilky, hodiny na palubku a další drobnosti. Pořád přemýšlím zda má cenu investovat do pancéřek k brzdám a sklouzává to k tomu, že se mi čím dál víc libí ještě bych rád na jaro měl nerezový kryt chladiče, nerezovy chránič řetezu kombinovaný se zadním blatníkem a snad i novou koncovku výfuku Sharon, ale no - uvidíme |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4.5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0.0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Mono Backbone - jednoduchý, páteřový rám vyráběný z ocelových profilů. Zadní kyvka je hliníková s centrálním odpružením Monoshock s nastavitelným předpětím pružiny. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 200-240 |
Obecné
Moje závady | Po pár desítkách km sem si všimnul divných zvuků z kapotáže a po rozebrání sem zjistil popraskané plasty - svařeno a to skvěle - šikovný ten co to svařil pro mne :-) |
---|