Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | přiměřená |
Silné stránky
Neuvedeno
Slabé stránky
Neuvedeno
Moje úpravy |
Řídítka Accossato |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Servisní intervaly |
---|
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Úpravy motoru | Snížené těsnění pod hlavou |
Úpravy podvozku | Bez úprav. |
Úpravy brzd. systému | Brzdová pumpa Accossato, pancéřky vpředu, předělané schéma hadic. |
Použité pneumatiky | Dle dostupnosti |
Úpravy řídící jednotky | TRE Box (selekce palivové mapy) |
Použité destičky | Destičky AP Racing, směs SRR. Brzdí to jako ďas. |
Obecné
Moje závady | Občas bliká FI, ale ani po přepnutí do autodiagnostického módu nevypíše závadu. Zjistil jsem, že jako "prevence" chyby stačí po zapnutí klíčku počkat, až doblikají budíky a "vrzne přívěra" - potom nastartovat a chyba se neobjevuje. Při rychlém nastartování (třeba při chcípnutí řadičkou a stojínkem ;-) ) se chyba objeví. |
---|