Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 19000 |
Průběh točivého momentu, pro turistickou jízdu do 100kmh si vystačí s 3-5tis/min a dvěma rychlstma 4+5. Ve městě lze podtočit i pod 2tis a jde plynule popojíždět i na nejvyšší kvalt 50kou. Kardan je skutečně fajn, jednak nehučí řetěz a pak ta údržba - jedna lahev oleje za 100ku na 3 roky. Uvolněná cestovní pozice.
Brzdy ve srovnání s dnešníma motorkama žádnej šlágr, taky bojujou s 230kg mokrý váhy, ale na bezpečný zastavení z rozumných rychlostí při solo jízdě jsou víc jak dostatečný. Velká citlivost na ojetý pneumatiky, stává se z ní pak ve vysokých rychlostech kapr ....no spíš sumec podle váhy
Moje úpravy |
Už od koupě svody 4-1 s výfukem Marschall(pěknej zvuk v mezích homologace), dobové sedlo Giuliari, tlumiče KONI. Na cestování přibyly kufry Krauser Star a kvůli pohodlí dobová kapotka z BMW R90S. |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,3 |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Dvojitý uzavřený z ocelových trubek. Klasická kyvka vzadu kterou vyztužuje kardan. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Ceny servisu | |
Servisní síť |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 350 |
Obecné
Moje závady | Vakl v kontaktech, díky nepovedenýmu tvaru prorezlá nádrž-září 2009 výměna, výměna HyVO řetězu k altíku a jeho vodítka(potřeba bohužel rozpůlit, jinak nejde vyměnit). |
---|