Převodovka je 5 rychlostní a je velmi dobře zpřevodovaná . Jeho maximální výkon činí 15 kw při 8000 ot a zabírá silou 19N ,která vrcholí v 7000 ot . Tyhle parametry nejsou nijak závratné,ale na vyhlídkovou jízdu bohatě dostačují .Spojka je lamelová v olejové lázni.Na tenhle motor se používá polosyntetický olej 10W 40 . Motor je 4 takt , čtyři ventily na jeden válec OHC . Nad ním je pěkná tvarovaná nádrž ,která pojme 14 litrů paliva s rezervou 3 l . Jednoduchá přístrojová deska ,kde naleznete jen to nejduležitější a tachometr,který je do 140km/h.
Náš Marauder ukáže za příznivých povětrnostních vlivu max 120 km /h . Od 0 - 90 km/h má dobrý odpich , v tomhle rozmezí motorká táhne i do kopce .Od 90 - 110 už takových odpich není,ale dostává se na to celkem dobře . Od 110 do 120km/ už je to spíš sílou vůle . Spotřeba se u našeho Maraudera pohybuje podle stylu jízdy kolem 3.5 l na 100km . Jízda je celkem komfortní , pokud neměříte dva metry ,tak se na ni hezky poskládáte. Má pohodlné sezení jak pro jezdce ,tak v celku i spolujezdce. Stoupačky jsou dostatečně daleko,ale pokud máte dlouhé nohy ,tak se doporučuje udělat přepákování . Za jízdu jsem nezaznamenal žádné znatelné vibrace. Jízda je celkově příjemně klidná .
Světla jsou celkem dobře vyřešené a zaručí dobrou viditelnost . Zracátka vám poskytnou dostatečný přehled o tom co se děje právě za vámi . Brzdy jsou k vzhledem váze 135 kg a výkonu dost učiné . V předu je vybavena kotoučovou a vzadu bubnovou . Přední kolo 110/90/16 a zadní 130 - 90 - 15 . Celkový rozvor kol je 1450 . Celkově je to velmi povedený malý cruser s pěkným retro stylem . Má ideální poměr mezi výkonem a spotřebou . Jeden válec zaručuje úžasný zvuk. Velmi dobře kvalitně zpracovaný výrobcem Suzuki . Vhodný pro každého jezdce ,který si vychutnává pomalou jízdu na cestách . V bazarech ho pořídite okolo 35 000 kč v pěkném stavu . Suzuki GZ 250 mě velmi příjemně překvapil a mohu doporučit.
Tomáš Saxn