globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co je to za příčinu ? video zde
1.4.2014 v 21:13
Vždycky ,když je moto studené a nastartuji ,tak chvilku dělá tohle a pak to zcela vymizí . Žádný modrý kouř jen tohle co je na videu :

Co to je za příčinu ?


Co je to za příčinu ? video zde

1.4.2014 v 21:25 | Nahoru | #1
Zkondenzováná voda. Běžný jev. Si všimni, jak to kape z výfuku u aut. Neřešit.

Co je to za příčinu ? video zde

1.4.2014 v 21:26 | Nahoru | #2
zkondenzovaná vzdušná vlhkost, nic víc...

Co je to za příčinu ? video zde

1.4.2014 v 21:34 | Nahoru | #3
Hoď se do klidu a počkej až se to zahřeje.

1 reakcí na tento příspěvek Co je to za příčinu ? video zde

1.4.2014 v 22:23 | Nahoru | #4
To by bylo snadné,ale druhý problém je,že z motorky se asi na 1000 km ztratí 4dcl oleje a vůbec nekouří a odpovídá to tomu co po každém studeném startu vykape ...

Co je to za příčinu ? video zde

1.4.2014 v 22:33 | Nahoru | #5
Víš kudy ten olej lítá ven? To z výfuku nebo ze sání?

Co je to za příčinu ? video zde

2.4.2014 v 00:46 | Nahoru | #6
Odfuk karteru, hadice ustí pod motorkou, dělá mi to taky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za příčinu ? video zde

2.4.2014 v 01:07 | Nahoru | #7

Saxn píše: To by bylo snadné,ale druhý problém je,že z motorky se asi na 1000 km ztratí 4dcl oleje a vůbec nekouří a odpovídá to tomu co po každém studeném startu vykape ...



Hele, není nejmladší... A některý si prostě vezmou, nebral bych to jako závadu, spíš jako vlastnost. Zeptej se někoho, kdo měl yamaháckej pětiventil, litr na tisíc nic neobvyklýho

Ale pokud bys s tím chtěl něco dělat, tak rozebrat, proměřit válce písty, vůli v kroužkách, případně překroužkovat, změřit dříky ventilů a vodítka, příp. vyměnit vodítka, gufera (tam vězí problém se spotřebou oleje nejčastěji)... otázka je, zda se to vzhledem k tržní hodnotě motorky vyplatí.

Naposledy editováno 02.04.2014 01:09:05

1 reakcí na tento příspěvek Co je to za příčinu ? video zde

2.4.2014 v 01:19 | Nahoru | #8
dle me vse ok,,, pri startu lita z vejfuku voda/zkondenzovana v potrubi/,ten mastnej flek pod motorem je nejspis z odfuku motoru ze skrine /hodne motorek fouka tenhle bordel do airboxu pred vzduchfiltr/ takze u tebe lip, ze to de ven..

..a 4dc oilu/1000 bych bral jako mazani motoru,, ja u jednovalcu spotrebu oleje vlastne ani nevim, pred jizdou kouknu, doleju..

(reakce na) Co je to za příčinu ? video zde

2.4.2014 v 06:43 | Nahoru | #9
FiZzeR> Tak mám v úmyslu si ji nechat napořád ,takže mi to musí vydržet hodně moc ,ale s tou generálkou ještě počkám to je fakt já mám zkušenost s předchozí motorky , ta brala olej přes pístní kroužky ,ale to když jsi nastartoval , to byl modrý dým kolem tebe a smrad , to v tomhle případě právě vůbec není ,takže přes pístní kroužky bych to neviděl , to asi přes gufera . Já koukám na manuál a vodítka tam vlisované nemám , to bych musel asi pak vyměnit celou hlavu ne ? No tak celá generálka hlavy by mě vyšla na 5000 a motorka se pohybuje kolem 40 000 takže se to určitě vyplatí , dělal bych si to sám , nejspíš až v zimě jen chci vědět co mám udělat at to neudělám zbytečně a pomůže mi to ,ale za výměnu gufer nic nedám , spíš ty vodítka mě nejdou do hlavy

(reakce na) Co je to za příčinu ? video zde

2.4.2014 v 06:46 | Nahoru | #10
georgiss> jj zatím to je v klidu ta spotřeba ,mám strach at se to rapidně nezhorší ,nebot jezdím dost a tachometr rychle nabývá .

Mě to jde čistě z výfuku jak je na videu , z válce se to dostává do výfuku a ven , odfuk z karteru mám hadicí přímo do air boxu a pak má ještě nějaké hadice trčet ven pod motorkou,ale z těch nic nekape , tudiš se to musí tam dostat jedině přes ty gufera zhora,nebo kroužky zespoda

1 reakcí na tento příspěvek Co je to za příčinu ? video zde

2.4.2014 v 15:53 | Nahoru | #11
Pokud máš možnost, nech si změřit tlaky, případně si je změř sám. Pokud to má něco nalítáno, tak to může mít větší vůle. Já měl tenhle problém na skútru a dělal jsem kvůli tomu výbrus, ale olej mi lítal ze sání.

(reakce na) Co je to za příčinu ? video zde

2.4.2014 v 18:59 | Nahoru | #12
ffugas> kdyby byla vůle na pístních kroužkách ,tak by to jednak kouřilo modře a stále po prudkém přidání plynu ,ale tady je to prvních 5 minut a pak se teplem vůle zmenší , pravděpodobně ve vodítkách v hlavě a tím se to ustálí těžko říct ,ale kroužky to nejsou ,motorka má sílu za dva a startuje na škrt
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
startování Suzuki GZ 250 Maruader, Suzuki 250 SB semic 4 12.9.2021 v 20:19 Kohlstein
tachometr Suzuki GZ 250 Maruader semic 5 24.5.2021 v 19:21 semic
Ukazatel paliva Suzuki GZ 250 Diviška99 9 2.12.2018 v 12:58 krokoš
Vadná baterka? Suzuki GZ 250 Speer 10 18.9.2016 v 18:52 Bob.929
Malý chopper pro začátečníka Yamaha XV 250 Virago, Suzuki GZ 250, Suzuki GN 250 Sliver- 14 17.4.2015 v 21:10 PayazZ


TOPlist